Όχι η αφελής τα μαθαίνουν κατά κανόνα από ιστολογία όπως του Αμβρόσιου το 
μακελειό το πενταπόσταγμα κι άλλα τέτοια. Τα άλλα ιστολογία δίνουν απάντηση και 
πολύ σωστά ώστε μήπως και κάποιος Έστω και ένας το κατανοήση Σπύρος

28 Ιουλ 2018, 14:35, ο χρήστης «Chrysella Lagaria <[email protected]>» 
έγραψε:

> Μα οι αφελείς κατά κανόνα τα μαθαίνουν από ιστοσελίδες οι οποίες τα 
> δημοσιεύουν κυρίως για να τα καυτηριάσουν.
> Ο αφελής άνθρωπος διαβάζει αυτές τις σελίδες, θυμώνει κιόλας για την 
> προπαγάνδα που κάνουν ενάντια στην εκκλησία και τελικά παίρνει και την 
> πληροφορία και με λάθος τρόπο!
> Εννοείται θέλουν κουβέντα αυτά!
> 
> 
> Στάλθηκε από το iPhone μου
> 
> 28 Ιουλ 2018, 14:14, ο χρήστης «skordilis-spyros <[email protected]>» έγραψε:
> 
>> θέλη κουβέντα κατά πόσον μπορής να τα αφήνης αναπάντητα. δηλιτηριάζη τους 
>> αφελείς και κανένας δεν θέλει να τους  χαρίση. αυτή η μάχη δίνετε σε όλα τα 
>> επίπεδα των ψευδών και ρατσιστικών αναρτήσεων.  σπύρος
>> 
>> --------------------------------------------------
>> From: "Chrysella Lagaria" <[email protected]>
>> Sent: Saturday, July 28, 2018 1:46 PM
>> To: "orasi mailing list" <[email protected]>
>> Subject: Re: [Orasi]  Φτάνει πια, άγιε Καλαβρύτων!
>> 
>>> Δεν ξέρω πόσο παράλογο μπορεί να ακούγεται αυτό, αλλά όλα τα μμε, τα blogs, 
>>> οι σελίδες στο facebook, τα free press, γιατί δεν σταματούν απλά να 
>>> αναπαράγουν ότι αισχρό αναρτά αυτός ο γελοίος τύπος  Που τον αποκαλούμε και 
>>> άγιο;
>>> 
>>> Στάλθηκε από το iPhone μου
>>> 
>>> 26 Ιουλ 2018, 20:32, ο χρήστης «skordilis-spyros <[email protected]>» 
>>> έγραψε:
>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> !
>>>> Posted by sarant στο 26 Ιουλίου, 2018
>>>> Το ιστολόγιο έχει ασχοληθεί κι άλλες φορές με τον μητροπολίτη Καλαβρύτων 
>>>> Αμβρόσιο Λενή, ιεροκήρυκα και αξιωματικό της Χωροφυλακής επί δικτατορίας 
>>>> και θαυμαστή του δολοφόνου πραξικοπηματία Ντερτιλή. Για παράδειγμα, το 
>>>> 2010 είχαμε επικρίνει το αισχρό ισλαμοφοβικό ψέμα που είχε δημοσιεύσει στο 
>>>> προσωπικό του ιστολόγιο ο αγ. Καλαβρύτων, ότι τάχα η Χαμάς διοργάνωνε 
>>>> μαζικούς γάμους ενήλικων ανδρών με οχτάχρονα κοριτσάκια (στην 
>>>> πραγματικότητα ήταν παρανυφάκια), ενώ άλλες φορές έχουμε επισημάνει 
>>>> γλωσσικά μαργαριτάρια του Αμβροσίου.
>>>> 
>>>> Από πάντοτε ήταν συντηρητικότατος, εκφραστής ενός σκληρού ακροδεξιού, 
>>>> ξενοφοβικού λόγου ο Αμβρόσιος, όμως η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία 
>>>> χρόνια, επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, έχει ξεσπαθώσει, αφού έχει εξαπολύσει 
>>>> δριμύτατες επιθέσεις τόσο σε πολιτικά πρόσωπα όσο και σε ολόκληρες 
>>>> κοινωνικές ομάδες. Μάλιστα, με αφορμή τα ομοφοβικά του κηρύγματα τού 
>>>> ασκήθηκε και δίωξη με τον αντιρατσιστικό νόμο, μια κίνηση αμφίβολης 
>>>> σκοπιμότητας κατά τη γνώμη μου -δεν έτυχε να ασχοληθούμε τότε με το θέμα, 
>>>> οπότε ας την εκφράσω τώρα.
>>>> 
>>>> Με τις προχτεσινές όμως φονικές πυρκαγιές στην Αττική, ο Αμβρόσιος 
>>>> ξεπέρασε κατά πολύ και τον χειρότερο ως τώρα εαυτό του. Σε εκτενές και 
>>>> ελαφρώς παραληρηματικό άρθρο στο ιστολόγιό του υποστηρίζει πως οι 
>>>> πυρκαγιές ήταν αποτέλεσμα της «οργής του πανοικτίρμονος Θεού» (κάποιοι 
>>>> θεωρούν οξύμωρη αυτή τη φράση) για την απομάκρυνση των Νεοελλήνων από τον 
>>>> δρόμο του Θεού, αποστασία όπως τη λέει που εκδηλώνεται με γεγονότα όπως 
>>>> (διατηρώ την ορθογραφία και στίξη του αγ. Καλαβρύτων):
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> .Κατάργηση του Θρησκευτικού Όρκου στους Υπουργούς!
>>>> 
>>>> 
>>>> .Αφαίρεση των Εικόνων του Χριστού μας και των Αγίων μας από τά Σχολεία, τα 
>>>> Γραφεία των Υπουργών, τις Δημόσιες Υπηρεσίες κλπ.
>>>> 
>>>> 
>>>> .Νομιμοποίηση του Γάμου των Ομοφυλοφίλων διά του Συμφώνου Συμβιώσεως.
>>>> 
>>>> 
>>>> .Παρελάσεις των Gays και γελειοποίηση των Εικόνων με την ανάρτησή τους στα 
>>>> γεννητικά όργανα τους στις δημόσιες παρελάσεις τους.
>>>> 
>>>> 
>>>> . Κατάργητης της πρωϊνής προσευχής από τά Σχολεία.
>>>> 
>>>> 
>>>> .Κατάργηση του εκκλησιασμού των  Μαθητών.
>>>> 
>>>> 
>>>> .Κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών από τα Δημόσια Σχολεία.
>>>> 
>>>> . Περιφρόνηση του Μυστηρίου του χριστιανικού Γάμου, αφού ο Πρωθυπουργός 
>>>> συζεί αστεφά- νωτος με την φιλενάδα του κα Μπέττυ ή Περιστέρα.
>>>> 
>>>> 
>>>> .Περιφρόνηση του Μυστηρίου της Βαπτίσεως, αφού δεν έχει βαπτίσει τα παιδιά 
>>>> τους.
>>>> 
>>>> 
>>>> .Εξάπλωση της εγκληματικότητος κατά την περίοδο της Πρωθυπουργίας του. 
>>>> Βλέπε και τον Ρουβίκωνα!
>>>> 
>>>> 
>>>> .Εξάπλωση του γυμνισμού και εν γενει της ανηθικότητος στη σύγχρονη 
>>>> Κοινωνία μας .
>>>> 
>>>> . Ο Υπουργός της α-Παιδέιας κ. Γαβρόγλου θέλει να καταργήσει  τις 
>>>> Πανελλήνιες Εισαγωγικές Εξετάσεις στην Πανεπιστημιακή Βαθμίδα, ώστε «τα 
>>>> παιδιά μας χωρίς αγωνία το Σάββατο το βράδυ να μπορούν νά πηγαίνουν στα 
>>>> μπάρ για ένα ποτό και για να μπορούν επίσης να ερωτεύωνται»!!!!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Να περιοριζόταν ο Αμβρόσιος να χτυπάει τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως 
>>>> κάνει αδιάλειπτα τα τελευταία χρόνια, θα ήταν μικρό το κακό (αν και δεν 
>>>> είναι αυτός ο ρόλος των ιεραρχών). Ωστόσο, εδώ ο Αμβρόσιος κάνει κάτι πολύ 
>>>> χειρότερο: αφενός παρουσιάζει τον Θεό κατ' εικόνα και ομοίωσή του, κήρυκα 
>>>> μίσους και τιμωρό, έναν παλαιοδιαθηκικό Θεό που κατακαίει τα Σόδομα και τα 
>>>> Γόμορρα· και αφετέρου ενοχοποιεί όχι απλώς ορισμένους πολιτικούς αλλά και 
>>>> ολόκληρες κοινωνικές ομάδες, είτε είναι οι ομοφυλόφιλοι είτε οι γυμνιστές 
>>>> είτε οι «εν γένει ανήθικοι» (με τα κριτήρια του Αμβροσίου αυτός ο ορισμός 
>>>> μπορεί να πιάνει τη μισήν Ελλάδα).
>>>> 
>>>> Εξάλλου, το κείμενο του Αμβροσίου αποπνέει οσμή Μεσαίωνα αφού π.χ. θεωρεί 
>>>> πως είναι σημάδι θεϊκής οργής ακόμα και ο κεραυνός που χτύπησε κάποιον 
>>>> μοτοσικλετιστή -χώρια που με το παραπάνω παρουσιάζει έναν Θεό γεμάτο 
>>>> μίσος, να σκοτώνει ανυποψίαστους ανθρώπους προς παραδειγματισμό.
>>>> 
>>>> Κάποιοι φίλοι αντέδρασαν λέγοντας ότι θα έπρεπε ο Ιερώνυμος να τιμωρήσει 
>>>> τον Αμβρόσιο -όμως η ορθόδοξη εκκλησία είναι διαρθρωμένη κατά τρόπο που 
>>>> δεν θα επέτρεπε ποτέ κάτι τέτοιο. Ο κάθε επίσκοπος είναι απόλυτος άρχοντας 
>>>> μέσα στα όρια της μητρόπολής του (κάτι ξέρουν οι απλοί ιερωμένοι που 
>>>> πολλές φορές έχουν μαρτυρήσει από δεσποτικές αυθαιρεσίες) αλλά ο 
>>>> αρχιεπίσκοπος είναι πρώτος μεταξύ ίσων, δεν έχει δικαίωμα να τιμωρήσει 
>>>> κανέναν, ακόμα κι αν υποθέσουμε πως θα ήθελε. Χρειάζεται άλλη διαδικασία, 
>>>> που βέβαια κινείται ταχύτατα σε ειδικές περιπτώσεις, όπως όταν καθαιρέθηκε 
>>>> ο ΕΑΜίτης επίσκοπος Χίου Ιωακείμ.
>>>> 
>>>> Η υπόλοιπη εκκλησία πάντως, τούτη τη φορά αντέδρασε στον λεκέ από τα 
>>>> Καλάβρυτα. Ο Ιερώνυμος πήρε προσεχτικά αποστάσεις, αλλά ο Αλεξανδρουπόλεως 
>>>> Άνθιμος φάνηκε πιο τολμηρός. Δημοσίευσε άρθρο στο ιστολόγιο της 
>>>> Μητρόπολης, που το αναδημοσιεύω εδώ -και κλείνω με αυτό:
>>>> 
>>>> Φτάνει πια, άγιε Καλαβρύτων!
>>>> 
>>>> Σήμερα ο Θεός θρηνεί μαζί με τους ανθρώπους. Θρηνεί για μια μεγάλη 
>>>> καταστροφή, που οδήγησε στην απώλεια δεκάδων αδελφών μας. Δεν βρίσκεται 
>>>> απέναντί μας ο Θεός, δεν τιμωρεί ο Θεός -δεν ξέρει να τιμωρεί, δεν 
>>>> γνωρίζει την τιμωρία- αλλά στέκεται στο πλευρό των δημιουργημάτων του, των 
>>>> καρπών της αγάπης του. Πονάει μαζί τους, δακρύζει μαζί τους, διαλύεται 
>>>> μαζί τους, σταυρώνεται ξανά μαζί τους.
>>>> 
>>>> 
>>>> Ο Θεός είναι αγάπη. Δηλαδή, οι ενέργειές του, είναι πράξεις αγάπης. 
>>>> Δημιούργησε τον άνθρωπο από αγάπη και με την ίδια αγάπη δημιούργησε 
>>>> ολόκληρη την κτίση. Γι' αυτό η Εκκλησία διδάσκει ότι «ο Θεός αγάπη εστίν». 
>>>> Πράγμα που σημαίνει, πως ο πυρήνας της ύπαρξής του, όπως αποκαλύπτεται από 
>>>> τις ενέργειές του, είναι γεμάτος από αγάπη. Ο Θεός είναι αδύναμος να 
>>>> πράξει το κακό, διότι οντολογικά δεν το γνωρίζει.
>>>> 
>>>> 
>>>> Η μεγάλη «αδυναμία» του Θεού είναι ότι νικιέται από την ελευθερία των 
>>>> δημιουργημάτων του, που είναι πλασμένα «κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν» της 
>>>> δικής του ελευθερίας. Νικημένος, δηλαδή, από τις οποιεσδήποτε πράξεις 
>>>> τους, οι οποίες καταστρέφουν τη δημιουργία του και εν τέλει τον ίδιο τον 
>>>> άνθρωπο.
>>>> 
>>>> 
>>>> Και τώρα, τη στιγμή του θρήνου και της αλληλεγγύης, τη στιγμή που πρέπει 
>>>> να σταθούμε δίπλα στους ανθρώπους που διαλύονται και να προσευχηθούμε για 
>>>> τα πρόσωπα που χάθηκαν, αλλά και να στηρίξουμε όσους ο πόνος της απώλειας 
>>>> λυγίζει, κάποιοι επιλέγουν κηρύγματα μίσους, άμεση απόδοση ευθυνών και τη 
>>>> σύνδεση πραγμάτων ασύνδετων.
>>>> 
>>>> 
>>>> Σεβασμιώτατε,
>>>> 
>>>> 
>>>> Σήμερα, που ο άνθρωπος είναι «πιο κοντός από τη λύπη του», σήμερα που ο 
>>>> καλύτερος λόγος είναι η σιωπή και η προσευχή, επινοήσατε να επιδείξετε μια 
>>>> καρικατούρα Εκκλησίας, που δεν έχει καμιά σχέση με τον Χριστό. Επιλέξατε 
>>>> την επίθεση και την απόδοση προθέσεων. Επιλέξατε το δρόμο της διαίρεσης 
>>>> και της γενίκευσης του φόβου. Μιλήσατε για έναν Θεό οργισμένο, ο οποίος 
>>>> τιμωρεί τους ανθρώπους, τάχα εξαιτίας της «αθεΐας» των κρατούντων της κι 
>>>> όχι εξαιτίας της υποκρισίας των αξιωματούχων της.
>>>> 
>>>> 
>>>> Σεβασμιώτατε,
>>>> 
>>>> Διαβάσατε ποτέ πραγματικά το Ευαγγέλιο του Χριστού, διαβάσατε τους Πατέρες 
>>>> μας; Εμβαθύνατε ποτέ στο πως και στο γιατί των κειμένων;
>>>> 
>>>> 
>>>> Σεβασμιώτατε,
>>>> 
>>>> Η Εκκλησία είναι φιλάνθρωπη, διότι ο Θεός της είναι φιλάνθρωπος. Η 
>>>> μισανθρωπία είναι ιδιότητα του Αντιχρίστου. Δεν χαρακτηρίζει την Εκκλησία 
>>>> του Χριστού, δεν μπορεί να χαρακτηρίζει τους ποιμένες της, δεν μπορεί να 
>>>> χαρακτηρίζει τους πιστούς της. Στην Εκκλησία του Χριστού ο καθένας είναι 
>>>> υπεύθυνος για τις πράξεις του. Πράξεις που δεν μεταβιβάζονται και δεν 
>>>> εκχωρούνται. Ο μηδενισμός και η τιμωρία είναι πραγματικότητες που 
>>>> απορρέουν από την ελευθερία του ανθρώπου και στρέφουν τον άνθρωπο εναντίον 
>>>> του ίδιου του εαυτού του.
>>>> 
>>>> 
>>>> Σεβασμιώτατε,
>>>> 
>>>> Λυπάμαι, αλλά ο «άθεος» Πρωθυπουργός μίλησε με περισσότερη ανθρωπιά και 
>>>> ευαγγελική πραότητα για τους πονεμένους της πυρκαϊάς από ότι εσείς. Κάλεσε 
>>>> τον πληγωμένο λαό μας σε ενότητα και ομοψυχία, ενώ εσείς εξαπολύσατε 
>>>> κήρυγμα μίσους, κήρυγμα αντιχριστιανικό, απάνθρωπο. Φτάνει πιά! Δεν είναι 
>>>> ο Χριστός μας, αυτός που τάχα εκφράζετε. Δεν είναι έτσι η Ορθόδοξη πίστη 
>>>> μας, αυτή που τάχα υπηρετείτε. Όποιος υπηρετεί την Πίστη μας, 
>>>> τσαλαπατώντας τον άνθρωπο, τότε αυτός μετατρέπει την Πίστη μας σε στεγνή 
>>>> και στυφή ιδεολογία, όπως ήταν ο φασισμός, ο ναζισμός και ο κομμουνισμός. 
>>>> Ορθόδοξη Πίστη ερήμην του ανθρώπου ή σε βάρος του ανθρώπου, δεν υπάρχει, 
>>>> δεν χρειάζεται να υπάρχει. Φτάνει, λοιπόν, άγιε Καλαβρύτων! Αντί να 
>>>> εκτοξεύετε μύδρους, βρείτε τη δύναμη, έστω τώρα, να σταθείτε στο πλευρό 
>>>> του ανθρώπου, στο όνομα της κοινής και αδιαίρετης αγάπης, του Πατρός, του 
>>>> Υιού και του Αγίου Πνεύματος.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Advertisement
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Advertisements
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Report this ad
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Report this ad
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Περαιτέρω:
>>>> 
>>>> ?Email
>>>> ?Facebook8
>>>> ?Twitter
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Σχετικά
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Αδιάλλακτοι λεγεωνάριοι και άλλα μεγαλοβδομαδιάτικα μεζεδάκια
>>>> 
>>>> σε "Κοτσανολόγιο"
>>>> 
>>>> 
>>>> Χρυσαυγίτες με άμφια;
>>>> 
>>>> σε "Επικαιρότητα"
>>>> 
>>>> 
>>>> Σπρεντ εσείς, τζιπ εμείς
>>>> 
>>>> σε "Επικαιρότητα"
>>>> 
>>>> This entry was posted on 26 Ιουλίου, 2018 στις 08:40 and is filed under 
>>>> Αττική, Επικαιρότητα, Εκκλησία. Με ετικέτα: Άνθιμος Αλεξανδρουπόλεως, 
>>>> Αμβρόσιος Καλαβρύτων. You can follow any responses to this entry through 
>>>> the RSS 2.0 feed. You can leave a response, ή trackback from your own site.
>>>> 
>>>> 125 Σχόλια to "Φτάνει πια, άγιε Καλαβρύτων!"
>>>> 
>>>> 
>>>> 1.Θρασύμαχος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 08:46
>>>> http://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/23011-o-theos-tou-ambrosiou
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 2.Γς said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 08:49
>>>> Καλημέρα
>>>> 
>>>> Αμβρόσιος, Σαπφώ;
>>>> 
>>>> Σαπφώ! Δαγκωτό!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 3.Θρασύμαχος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 08:51
>>>> http://www.hlhr.gr/το-σύμφωνο-συμβίωσης-και-του-χωρισμού/
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 4.Τεμπελόσκυλο said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 08:53
>>>> Κάτω τα χέρια απ' τον Αμβρόσιο
>>>> http://www.oneman.gr/keimena/diabasma/opinions/katw-ta-xeria-ap-ton-amvrosio.5270889.html
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 5.atheofobos said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 08:57
>>>> Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ!
>>>> https://atheofobos2.blogspot.com/2018/07/blog-post_25.html
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 6.Θρασύμαχος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 08:57
>>>> http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2018/07/blog-post_612.html
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 7.sarant said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:01
>>>> Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια και για τα λινκ.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 8.cronopiusa said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:07
>>>> Όταν λείπουν οι πυροσβέστες περισσεύουν. οι παπάδες.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 9.Θρασύμαχος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:11
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 10.κασσάνδρα said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:11
>>>> Ο Αμβρόσιος ,βρίσκει και τα κάνει.
>>>> Και δεν είναι μόνο ο ¨Άγιος Χίου,πριν μερικά χρόνια ,»παραίτησαν» τον Άγιο 
>>>> Πειραιώς και τον έστειλαν σε μοναστήρι ,για να γλυτώσουν τον διασυρμό του 
>>>> . ,.Αν δεν τους εκφράζουν τα κηρύγματα του,έχουν τρόπους να απαλλαγούν από 
>>>> αυτόν.Θέλουν;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 11.nikiplos said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:14
>>>> Τι να σχολιάσει κανείς εδώ. Όστις πιστεύει, οπίσω του ακολουθεί. Έχω την 
>>>> αίσθηση πως αφορά πολύ λίγους συμπολίτες μας, ανήκοντες σε συγκεκριμένο 
>>>> πολιτικό μόρφωμα.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 12.gpoint said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:18
>>>> # 10
>>>> 
>>>> Πως να θέλουν ; Την στιγμή που πολεμά ένα κόμμα τα άλλα έχουν οφέλη οπότε 
>>>> προτιμάνε να σφυρίζουν στον αέρα
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 13.Τίτος Χριστοδούλου said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:22
>>>> Καθώς διαβάζω το κείνενό σας για τα εν θεώ αντίθεα φληναφήματα του 
>>>> Αμβροσίου όπως και την σοφή παρρησία του Ανθίμου, στο ράφι απέναντί μου 
>>>> στέλλει τα μηνύματά του το 'Flesh Inferno', ένα βιβλίο για τον Σαβοναρόλα. 
>>>> Plus ca change.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 14.Τίτος Χριστοδούλου said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:24
>>>> Κείμενο. Καλημέρα, πρεσβυωπία!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 15.Avonidas said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:27
>>>> Καλημερα.
>>>> 
>>>> Κάποιοι φίλοι αντέδρασαν λέγοντας ότι θα έπρεπε ο Ιερώνυμος να τιμωρήσει 
>>>> τον Αμβρόσιο -όμως η ορθόδοξη εκκλησία είναι διαρθρωμένη κατά τρόπο που 
>>>> δεν θα επέτρεπε ποτέ κάτι τέτοιο.
>>>> 
>>>> Ναι, ναι. Οταν ειναι να επέμβουν στο τι θα γράφουν τα σχολικά βιβλία κι οι 
>>>> ταυτοτητες μας, και κυριως οταν απειλειται η τσεπη τους, μια χαρά βρισκουν 
>>>> τροπους να ξεπερνανε τα θεσμικά τους όρια. Δικαιολογιες του κωλου για 
>>>> εσωτερική κατανάλωση.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 16.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:27
>>>> Πώς μπορούμε να σχολιάσουμε ψύχραιμα αυτόν τον τύπο, τις πράξεις του και 
>>>> τον παραληρηματικό και μισανθρωπικό λόγο του; Μόνο χοντρές βρισιές μού 
>>>> έρχονται αυτή τη στιγμή, δεν θα τις γράψω, φυσικά, από σεβασμό στο 
>>>> ιστολόγιο, θα περιοριστώ να πω μόνο πως ό,τι γράφει για τα σχολεία και την 
>>>> παιδεία είναι αυταπόδεικτα ψέματα. Καλώς ή κακώς δεν θα το εξετάσουμε 
>>>> τώρα, πάντως δεν ισχύουν.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 17.attikanet said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:31
>>>> Γιατί τα βάζετε με τον κάθε Αμβρόσιο (γνωστό και ως χρυσαυγίτη με ράσα); 
>>>> Μπορεί να λέει ό,τι βλακεία του κατεβαίνει, όπως ο καθένας. Το πρόβλημα 
>>>> είναι, γιατί να τον πληρώνουμε και μάλιστα πλουσιοπάροχα!
>>>> 
>>>> Κοντολογής, καλύτερα να τα βάζουμε με την - αυτοαποκαλούμενη - αριστερή 
>>>> κυβέρνηση Τσίπρα, που, θρασύτατα, συνεχίζει να κοροϊδεύει όσους την 
>>>> ψήφισαν και ανέμεναν να πράξει το στοιχειώδες για ένα σύγχρονο δημοκρατικό 
>>>> κράτος: Χωρισμό εκκλησίας και κράτους.
>>>> 
>>>> Επίσης, πώς είναι δυνατόν, στις κριτικές εναντίον του, να εξακολουθεί να 
>>>> αποκαλείται .άγιος και .σεβασμιώτατος;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 18.Γς said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:32
>>>> 14
>>>> 
>>>>> Καλημέρα, πρεσβυωπία!
>>>> 
>>>> και ενίοτε Πρεσβυ-οπή-α
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 19.Avonidas said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:32
>>>> παρουσιάζει τον Θεό κατ' εικόνα και ομοίωσή του, κήρυκα μίσους και τιμωρό, 
>>>> έναν παλαιοδιαθηκικό Θεό που κατακαίει τα Σόδομα και τα Γόμορρα
>>>> 
>>>> Απο τα σχολικά μου χρονια μου τη βιδωνε που κατα τους χριστιανούς αυτος 
>>>> ειναι ο ίδιος θεος που μας ζητάει να γυρισουμε και το αλλο μάγουλο. Μια 
>>>> εξήγηση της προκοπής δεν ειδα ποτέ - μηπως η Παλαια Διαθηκη ήταν «νεανικές 
>>>> ανοησίες» του Θεου, που λεει κι ο γιατρός στον Ισοβίτη του Αρκα για τον 
>>>> Ιπποκράτειο ορκο του; Τέλος πάντων, ψιλά γράμματα.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 20.LandS said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:35
>>>> 11 Δίκιο έχεις. Πριν δέκα μέρες μάλιστα έτυχε να συναντήσω τον Νίκο Φίλη. 
>>>> Σε πληροφορώ ότι και τα δυο του χέρια είναι στη θέση τους και χαίρουν 
>>>> άκρας υγείας.
>>>> 
>>>> Από την άλλη όμως έπιασα ακόμα και τον εαυτό μου να λέει, έστω και για μια 
>>>> στιγμή, για αυτούς που έχουν μαντρώσει τον γιαλό, που έχτισαν χωρίς άδεια 
>>>> κλπ ότι δεν πρέπει να απαιτούν αποζημίωση. Πέντε δεκαετιών φίλος και 
>>>> ομοϊδεάτης με μεγάλο κύρος στους αριστερο-οικολογικο-δικαιωματικό-κύκλους 
>>>> πήγε και έγραψε στον τοίχο του «να αποζημιωθούν για να ξανακάνουν τα ίδια 
>>>> και να έχουμε ξανά καταστροφές και θανάτους»;
>>>> 
>>>> Μάλλον αφορά πολύ περισσότερους συμπολίτες μας.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 21.Παναγιώτης Κ. said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:37
>>>> Μήπως πρέπει ως κοινωνία να αρχίσουμε να θέτουμε κάποια απλά ερωτήματα;
>>>> Για παράδειγμα, γιατί κάποιος να είναι μητροπολίτης μέχρι το τέλος της 
>>>> ζωής του;
>>>> Και επειδή θέλω να απορρίψω ενδεχόμενη κατηγορία περί αντικληρικαλισμού 
>>>> ιδού και ένα άλλο ερώτημα που αφορά πολλές κατηγορίες πολιτών:
>>>> Γιατί ορισμένοι εργαζόμενοι περιμένουν πως και πως την συνταξιοδότησή τους 
>>>> ενώ κάποιοι άλλοι κοιτάζουν πως θα βρουν παράθυρο στο νόμο για να μείνουν 
>>>> όσο γίνεται περισσότερο εν υπηρεσία;
>>>> Αυτά τα ερωτήματα και πάρα πολλά άλλα να τα δούμε και στην ιστορική τους 
>>>> διάσταση και όχι μόνο στις παρούσες συνθήκες όπου η ανεργία ή αλλιώς η 
>>>> ύφεση της οικονομίας είναι απογοητευτική.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 22.Αγγελος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:42
>>>> O "παλαιοδιαθηκικός Θεός που κατακαίει τα Σόδομα και τα Γόμορρα» το έκανε 
>>>> για τον γνωστό συγκεκριμένο λόγο και ΑΦΟΥ υποσχέθηκε στον Αβραάμ ότι και 
>>>> δέκα δικαίους να βρει εκεί μέσα, δεν θα τα καταστρέψει. Το παζάρεμα του 
>>>> Αβραάμ με τον Κύριο (Γένεσις 18) είναι μια από τις πιο αξιοπερίεργες 
>>>> σκηνές της Παλαιάς Διαθήκης.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 23.LandS said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:43
>>>> 21 «Μήπως πρέπει ως κοινωνία να αρχίσουμε να θέτουμε κάποια απλά ερωτήματα;
>>>> Για παράδειγμα, γιατί κάποιος να είναι μητροπολίτης μέχρι το τέλος της 
>>>> ζωής του»;
>>>> 
>>>> Δεν προηγείται το ερώτημα γιατί να πληρώνεται από τους φόρους μας;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 24.Παναγιώτης Κ. said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:43
>>>> @19. Το μίσος, η τιμωρία και πολλά ακόμη είναι συστατικά στοιχεία της κάθε 
>>>> θρησκείας.
>>>> Υπογραμμίζω: Της κάθε θρησκείας!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 25.derwanderer said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:44
>>>> Πάντως (ναταλεμεκιαφτα!) με νέες διευκρινιστικές του δηλώσεις, μετά το 
>>>> έμμεσο πρώτο άδειασμα μέσω του εκπροσώπου Τύπου της ΙΣ, ο Ιερώνυμος 
>>>> επανήλθε και καταδίκασε απόλυτα τον Αμβρόσιο. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά 
>>>> είναι η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που ο Αρχιεπίσκοπος καταδικάζει απερίφραστα (όχι 
>>>> επαρκώς, κατά τη γνώμη μου, αλλά κάτι είναι κι αυτό) εξοργιστικές δηλώσεις 
>>>> του Αμβρόσιου. ΜΕΤΑ την ανάρτηση του Αλεξανδρουπόλεως, είναι η αλήθεια.
>>>> 
>>>> https://www.cnn.gr/news/ellada/story/140096/ieronymos-gia-amvrosio-lypiro-to-fainomeno-oi-prosopikes-apopseis-exoyn-orio
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 26.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:49
>>>> Κι εγώ δεν πιστεύω ότι αν θέλει να απαλλαγεί η Εκκλησία από τους 
>>>> Αμβρόσιους, δεν μπορεί να βρει τρόπους και παράθυρα. Δηλαδή αν τους βγει ο 
>>>> μητροπολίτης μισάνθρωπος ψυχάκιας, είναι αναγκασμένοι να τον ανέχονται 
>>>> μέχρι να τα τινάξει; Δεν νομίζω. Πρέπει να υπάρχουν άλλοι λόγοι που 
>>>> ασχημονεί ασύδοτος και ανέλεγκτος ο Λενής. Τα συνεχή αντικυβερνητικά του 
>>>> κηρύγματα μίσους μάλλον είναι ένας από αυτούς τους λόγους.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 27.Παναγιώτης Κ. said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:56
>>>> @23. Δεν μου διέφυγε αυτό το ερώτημα. Όπως δεν μου διαφεύγει και το εξής: 
>>>> Για ποιο έργο πληρώνονται οι κληρικοί ;
>>>> Με τέτοια ερωτήματα αποκτούν.πολλούς συμμάχους οπότε; :):(
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 28.Babis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:58
>>>> Μια και πιάσαμε αυτήν την κουβέντα και με κίνδυνο να σοκάρω κάποιους, θα 
>>>> πω την άποψη μου.
>>>> 
>>>> Ο άνθρωπός είναι ζώο επιδεκτικό μαθήσεως και αυτή είναι η βασική διαφορά 
>>>> του με τα υπόλοιπα ζώα.
>>>> Όποιος στην σημερινή εποχή, μιλώντας σε ανθρωπολογικά μέτρα εννοώ τα 
>>>> τελευταία 2.000 με 3.000 χρόνια, συνεχίζει να πιστεύει σε θεούς και 
>>>> δαίμονες είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως και κατά συνέπεια δεν ανήκει στο 
>>>> ανθρώπινο είδος.
>>>> 
>>>> Τα παράπονα σας στον Νικοκύρη που ξεκίνησε τέτοιο θέμα ??
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 29.Άρης Γαβριηλίδης said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 09:59
>>>> Αλήθεια, τους μητροπολίτες γιατί τους αποκαλούμαι (και αλληλοαποκαλούνται, 
>>>> τι γελοίο) αγίους; Είναι τόσο άγιοι όσο είναι αθάνατοι τα μέλη της 
>>>> Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 30.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:00
>>>> Χωρισμός κράτους-εκκλησίας δεν μπορεί να γίνει, όταν η κυβέρνηση εξαρτάται 
>>>> από τις ψήφους των ΑΝ.ΕΛ. Αν, λέω αν, στις επόμενες εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ 
>>>> σχηματίσει κυβέρνηση σε συνεργασία με συγγενικό του πολιτικό χώρο, τότε ή 
>>>> θα προχωρήσει σ' αυτόν τον χωρισμό ή θα ξεμείνει από δικαιολογίες. Το 
>>>> παίζω διπλό, δυστυχώς.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 31.Triant said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:01
>>>> 28: Αυτά τα λέμε από μέσα μας.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 32.Παναγιώτης Κ. said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:03
>>>> Θυμήθηκα μια κουβέντα που άκουσα πριν μερικά χρόνια.
>>>> Η συζήτηση για την πολιτική και τους πολιτικούς , τη θρησκεία και τους 
>>>> ιερωμένους και την τέχνη και τους καλλιτέχνες δεν έχει τέλος! ??
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 33.Σωτήρς said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:04
>>>> 6 Σας παρακαλώ όχι παραπομπή σε τέτοια μπλογκ.
>>>> 
>>>> Ο Αμβρόσιος δεν παραιτήθηκε από δεσπότης; Είπανε ότι θα γυρίσει στη 
>>>> γενέθλια γη του στη Φωκίδα να μονάσει. Σιγά που θα πάει να καλογερέψει ο 
>>>> παπαχωροφύλακας.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 34.cronopiusa said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:07
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 35.sarant said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:08
>>>> Eυχαριστώ για τα νεότερα!
>>>> 
>>>> 25 Χρήσιμη προσθήκη.
>>>> 
>>>> 30 Φοβάμαι πως για να γίνει χωρισμός χρειάζεται ευρεία συναίνεση των 
>>>> πολιτικών κομμάτων.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 36.gpoint said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:10
>>>> # 28
>>>> 
>>>> Το έχουμε ξαναπεί και τα ζώα μαθαίνουν.ο άνθρωπος ξεωρίζει για δύο 
>>>> πράγματα που δεν μπορούν τα ζώα ΜΕΤΡΑΕΙ και ΧΑΜΟΓΕΛΑ
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 37.Ιερόδουλος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:11
>>>> Μακριά από αγ@@ητους παπάδες! Οι παπάδες όλων των βαθμίδων, θα έπρεπε να 
>>>> παντρεύονται υποχρεωτικά! Μόνον τότε μπορεί να μη στρήνυαζαν σαν κακές 
>>>> γεροντοκόρες υπέρμαχες του Πατακού και του Παπαδόπουλου. Αυτή την 
>>>> πληροφορία πάντως με τους gay που παρήλασαν κρατώντας εικόνες πάνω στα 
>>>> γεννητικά τους όργανα, ομολογώ ότι δεν την ήξερα και τη βρήκα άκρως 
>>>> διασκεδαστική!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 38.Avonidas said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:15
>>>> #28. Όποιος στην σημερινή εποχή, μιλώντας σε ανθρωπολογικά μέτρα εννοώ τα 
>>>> τελευταία 2.000 με 3.000 χρόνια, συνεχίζει να πιστεύει σε θεούς και 
>>>> δαίμονες είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως και κατά συνέπεια δεν ανήκει στο 
>>>> ανθρώπινο είδος.
>>>> 
>>>> Ε, μήπως να προσέχαμε λιγάκι τι γράφουμε; Το να λες ότι όποιος δεν 
>>>> συμμερίζεται τις απόψεις σου δεν είναι άνθρωπος δεν είναι και πολύ 
>>>> καλύτερο από αυτά που ξεστόμισε ο Αμβρόσιος.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 39.cronopiusa said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:16
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 40.Babis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:23
>>>> #36 Τα δελφίνια χαμογελούν ακόμα και όταν είναι δυστυχισμένα ??
>>>> 
>>>> Σοβαρά τώρα όταν λέω μάθηση, δεν εννοώ να μάθει να φέρνει το μπαλάκι πίσω, 
>>>> εννοώ την συγκέντρωση γνώσης και την μεταφορά της από γενιά σε γενιά.
>>>> 
>>>> Οι βιολόγοι δεν έχουν καμία ένδειξη ότι κάποιο είδος μεταφέρει συνειδητά 
>>>> γνώση που αποκτήθηκε μερικές γενιές πριν. Από την άλλη μεριά το μέτρημα 
>>>> όπως προκύπτει από την παρατήρηση κάποιων πρωτόγονων κοινωνιών δεν είναι 
>>>> εγγενές του ανθρώπινου είδους αλλά γνώση που μεταφέρεται.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 41.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:24
>>>> 28: Δύσκολο να θεωρήσω ζώο τον π.χ.Παπαδιαμάντη. Ξέρω επίσης πολλούς 
>>>> θρησκευόμενους, που είναι μια χαρά άνθρωποι, γλυκύτατοι και αφανάτιστοι. 
>>>> Ξέρω επίσης άθεους που αφρίζουν και μουγκρίζουν σαν τον Αμβρόσιο.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 42.Babis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:29
>>>> #38
>>>> Δεν είπα τέτοιο πράγμα, υπάρχουν δισεκατομμύρια άνθρωποι που διαφωνούν με 
>>>> τις απόψεις μου και τις περισσότερες φορές μάλλον έχουν δίκιο αφού και εγώ 
>>>> τις αλλάζω.
>>>> 
>>>> Αυτό που είπα είναι ότι πλέον ο άνθρωπός ξέρει πως να εξετάζει την 
>>>> ακρίβεια των γνώσεων του και όταν δεν το κάνει τότε δεν έχει μάθει ένα από 
>>>> τα βασικά μαθήματα της ανθρωπότητας.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 43.Παναγιώτης Κ. said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:32
>>>> @31. Αυτό πιστεύω και εγώ.
>>>> Δεν είναι σώφρον να τα βγάζουμε όλα στο. μεϊντάνι γιατί τότε τα. «καίμε».
>>>> Πρέπει να αξιοποιείται η συγκυρία για να προχωρήσουν!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 44.attikanet said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:33
>>>> 30, 35
>>>> 
>>>> Βεβαίως μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να προχωρήσει σε χωρισμό εκκλησίας και κράτους. Αν 
>>>> το φέρει στη Βουλή, είναι απίθανο να μην ψηφιστεί και από άλλα κόμματα, 
>>>> αλλά και από μεμονωμένους βουλευτές π.χ. της Ν.Δ.
>>>> Και εν πάση περιπτώσει, ας δείξει τις προθέσεις του, φέρνοντάς το στη 
>>>> Βουλή και ας αποτύχει! Τουλάχιστον θα ξεκαθαρίσει το τοπίο σε κόμματα και 
>>>> πολιτικούς.
>>>> Αυτό που προέχει είναι η ενημέρωση των πολιτών, ώστε να αντιληφθούν, πως 
>>>> δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε τους άλλους να πληρώνουν για μας. Στη 
>>>> Γερμανία (ίσως και σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη), όποιος επιθυμεί να ανήκει σε 
>>>> μια εκκλησία, το δηλώνει στη φορολογική του δήλωση και παρακρατείται 
>>>> ποσοστό φόρου, που αποδίδεται στην αντίστοιχη εκκλησία.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 45.Νέο Kid said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:34
>>>> Πέραν από θεούς ,παπάδες, ηθική κ.λ.π το θέμα και η αντιπαράθεση στα 
>>>> σοσιαλ μύδια έχει ενδιαφέρον γιατί δείχνει μια γενικευμένη (σε πιστούς και 
>>>> άπιστους )παρανόηση -προϊόν και του άκρατου ανθρωποκεντρισμού της εποχης 
>>>> ,κάποιοι αρχαίοι ήταν πιο σοφοί -σχετικά με τις «προθέσεις» της Φύσης .
>>>> Λοιπόν, κακά νέα ! Η φύση και το σύμπαν ολάκερο ΘΕΛΕΙ να σε σκοτώσει 
>>>> άνθρωπε!
>>>> Δεν είνα «φιλικό», ποτέ δεν ήταν. Μια μάτια στις συνθήκες του διαστήματος 
>>>> αλλά και στις συνθήκες του 80% της επιφάνειας του πλανήτη σε πείθει.
>>>> Τι κανείς λοιπόν όταν κάποιος ή κάτι θέλει να σε σκοτώσει; Προστατευεσαι.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 46.Babis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:36
>>>> #41
>>>> 
>>>> Συμφωνώ σε όλα όσα λες εκτός από το ότι θεωρώ ζώα ανθρώπους σαν τον 
>>>> Παπαδιαμάντη και άνθρωπό τον εαυτό μου.
>>>> Από τα γυμνασιακά μου χρόνια έχω αποδεχτεί ότι όλοι είμαστε ζώα και οι 
>>>> διαφορές μας από τα άλλα ζώα δεν είναι περισσότερες από αυτές που έχουν 
>>>> μεταξύ τους. Δηλαδή μια γάτα διαφέρει από ένα σκύλο όσο διαφέρω και εγώ.
>>>> 
>>>> Σταματάω εδώ γιατί ήξερα ότι θίγοντας ένα τέτοιο ζήτημα έκανα έξαλλους 
>>>> πολλούς, αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ, και δεν θέλω να το κάνω ακόμα 
>>>> χειρότερο.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 47.Πάνος με πεζά said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:40
>>>> Καλά τα λέει ο Ανόσιος Καλαβρύτων, ο Θεός την κάρφωσε τη φωτιά !
>>>> Από το Μοναστήρι της Νταού δεν ξεκίνησε; ??
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 48.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:43
>>>> «Αυτό που είπα είναι ότι πλέον ο άνθρωπός ξέρει πως να εξετάζει την 
>>>> ακρίβεια των γνώσεων του και όταν δεν το κάνει τότε δεν έχει μάθει ένα από 
>>>> τα βασικά μαθήματα της ανθρωπότητας.»
>>>> Παραβλέπεις, Babis, ότι σε όλες τις εποχές και σε όλους τους πολιτισμούς, 
>>>> ο άνθρωπος κατέφευγε, για ερμηνεία των φαινομένων αλλά και προστασία, σε 
>>>> υπερφυσικές δυνάμεις. Τι να σου κάνουν η επιστήμη και ο ορθολογισμός, όταν 
>>>> ο άλλος θέλει εύκολη εξήγηση και άμεση λύση;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 49.attikanet said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:44
>>>> Ά, από τη δεκαετία του '20, ζητούσε ο αείμνηστος Αλέξανδρος Παπαναστασίου, 
>>>> χωρισμό εκκλησίας - κράτους, διότι, όπως έγραφε, δεν τιμά την Ελληνική 
>>>> Εκκλησία να στηρίζεται στα δεκανίκια του Κράτους. Εμείς έναν αιώνα μετά 
>>>> δεν το έχουμε καταφέρει ακόμα!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 50.sarant said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:45
>>>> 47 Αλήθεια, ξέρουμε πώς ξεκίνησε η φωτιά;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 51.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:47
>>>> Όχι, Babis, δεν εξοργίζεται κανείς, συζήτηση κάνουμε και, επί της ουσίας, 
>>>> συμφωνώ μαζί σου.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 52.Δύτης των νιπτήρων said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:48
>>>> 22 Το παζάρεμα του Λωτ είναι και θέμα ενός από τα διηγηματάκια του Τσάπεκ 
>>>> που παρουσίασε ο νικοκύρης πρόσφατα. 
>>>> https://sarantakos.wordpress.com/2018/02/25/capek/
>>>> 
>>>> Για να γελάσουμε και λίγο, ας ξαναβάλω την κατακλείδα του Αμβρόσιου που 
>>>> δεν την πρόσεξε κανείς:
>>>> Καιρός να ξαναγυρίσουμε στο δρόμο του Χριστού μας όλοι μας: Δεσποτάδες, 
>>>> Παπάδες καί Διάκονοι! Χριστιανοί, βαπτισμένοι στο όνομα του Χριστού! 
>>>> Έγγαμοι καί Άγαμοι! Νέοι καί Ηλικιωμένοι! Άνδρες και Γυναίκες! Αγόρια και 
>>>> Κορίτσια! Πρωθυπουργοί και Υπουργοί! Βουλευτές και Πολιτικοί! Δεξιοί, 
>>>> Κεντρώοι και Αριστεροί! Πλούσιοι και Πένητες! Επιστήμονες καί Απαίδευτοι! 
>>>> Ψηλοί καί Κοντοί!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 53.cronopiusa said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:48
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 54.Ιερόδουλος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:49
>>>> Ένα βιβλίο ενδιαφέρον για τις κοινές καταβολές ανθρώπων και ζώων, με τη 
>>>> μεταφερόμενη (και) γονιδιακά,γνώση (συνειδητή και - κατά το μέγιστο 
>>>> μέρος-, ασυνείδητη), το βιβλίο του Νικόλα Κασιμάτη με τίτλο «Σταμάτα να 
>>>> φέρεσαι σαν πίθηκος», από τις εκδόσεις brain food.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 55.ΣΠ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:50
>>>> 45
>>>> Νεοκίντ, έτσι είναι. Η ύπαρξη του ανθρώπου, της ζωής γενικότερα, είναι 
>>>> ένας διαρκής αγώνας με τον Δεύτερο Θερμοδυναμικό Νόμο.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 56.Μπούφος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 10:53
>>>> Με χίλια , συμφωνώ να χωριστεί η εκκλησία από το κράτος, αλλά..το 
>>>> μοναστήρια, μακάρι, άγιε κ. Αμβρόσιε, παρακαλώ να γινουν μπαιν μιξτ, που 
>>>> έλεγε η μαμά μου.έτσι θηλέων και αρρένων σπαστικά που παραμένουν, τα 
>>>> βρίσκω ποοολύ βαρετάαα! ??
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 57.ΣΠ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:03
>>>> «Σκάσε επιτέλους»! Η αποστομωτική απάντηση παπά από την Καλαμάτα στον 
>>>> Αμβρόσιο
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 58.sarant said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:09
>>>> 52 Αυτό το «ψηλοί και κοντοί» της κατακλείδας ειναι πράγματι εντελώς 
>>>> σουρεαλιστικό. Απορεί κανείς γιατί ξεχάστηκαν οι χοντροί.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 59.cronopiusa said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:10
>>>> Προς τον αναπ. υπουργό Περιβάλλοντος Σ. Φάμελλο και τις Ελληνικές αρχές:
>>>> 
>>>> Σας καλούμε να χαρακτηρίσετε αμέσως τις καμένες δασικές εκτάσεις ως 
>>>> αναδασωτέες, όπως ορίζει ο νόμος. Χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια για 
>>>> τους καταπατητές. Στη μνήμη αυτής της τραγωδίας: κάντε τη στάχτη, δάσος.
>>>> 
>>>> Avaaz Κάντε τη στάχτη, δάσος!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 60.Πάνος με πεζά said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:12
>>>> @ 50 : Ο Στεργίου (δήμαρχος Πεντέλης) χτες υποστήριξε ότι ξεκίνησε από 
>>>> καλώδια, στην περιοχή της Νταού, κοντά στο σπίτι όπου μένει και ο ίδιος. 
>>>> Μάλιστα ήταν εκεί, και τον ειδοποίησαν τα εγγόνια του να βγει έξω να δει.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 61.Κουνελόγατος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:19
>>>> Αποκλείεται. Δικαιολογίες είναι, δε γίνονται τέτοια πράγματα.
>>>> https://tvxs.gr/news/ellada/brethike-ekriktikos-mixanismos-stin-penteli
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 62.ΓιώργοςΜ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:19
>>>> 58 Έχεις σκεφτεί το Δείκτη Μάζας Σώματος του μέσου ιερωμένου; ??
>>>> Χώρια που συνερμικά έρχονται λέξεις όπως παχύδερμο, χοντρόπετσος κλπ και 
>>>> μπαίνουν μπροστά αμυντικοί μηχανισμοί αυτολογοκρισίας (στο σπίτι του 
>>>> κρεμασμένου κλπ).
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 63.ΣΠ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:20
>>>> Πάντως η εικόνα του Θεού-τιμωρού είναι αυτή την οποία αποκτούμε στο 
>>>> σχολείο από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού μαθαίνοντας την Παλαιά 
>>>> Διαθήκη. Και αυτή η εικόνα είναι που μένει τελικά. Δεν είναι τυχαίο που 
>>>> υπάρχουν κοινές εκφράσεις όπως θεομηνία, οργή Θεού κλπ.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 64.ΓιώργοςΜ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:25
>>>> 63 Εξαρτάται από το ποιος διδάσκει.
>>>> Θυμάμαι χαρακτηριστικά το δάσκαλό μου στην 4η-5η Δημοτικού, στα 
>>>> Θρησκευτικά, να λέει πως από όλη τη διδασκαλία σε αυτό το μάθημα, αρκεί να 
>>>> ξέρει κανείς το «Αγαπάτε αλλήλους». Όλα τα υπόλοιπα προκύπτουν από εκεί.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 65.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:34
>>>> ειλικρινά, δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα:
>>>> 
>>>> 1) αν όντως ο Τσίπρας προκάλεσε την οργή του θεού;
>>>> 
>>>> 2) αν ναι, πώς το γνωρίζει αυτό ο Άνθιμος
>>>> (ή γιατί να διαλέξει ο θεός τον Άνθιμο να τού πει τα αισθήματά για τον 
>>>> Τσίπρα);
>>>> 
>>>> 3) αν ο θεός εκδηλώνει την οργή του με διάφορους τρόπους;
>>>> 
>>>> 4) αν υπάρχουν παραδείγματα ηγετών στην ανθρώπινη ιστορία που 
>>>> αποδεδειγμένα τους έκανε ο θεός να πληρώσουν για τα κρίματά τους με την 
>>>> καταστροφή της ζωής των υπηκόων τους;
>>>> 
>>>> 5) αν ο θεός καλείται να παρέμβει στα ανθρώπινα πράγματα, και μάλιστα αν 
>>>> είναι αποδεκτό ότι θέτει υπό την σκέπη του κράτη και λαούς;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 66.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:35
>>>> Όσο για την αλήθεια των 3) και 4), αυτή είναι απόλυτα αναντίρρητη, βάση 
>>>> των ιερών κειμένων και παραδόσεων.
>>>> 
>>>> Ενδεχόμενη άρνηση του 5) απαιτεί την προσοχή των Αρχών, καθώς αυτή μπορεί 
>>>> να οφείλεται σε σκοπούμενη αντισυνταγματική στάση.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 67.sarant said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:38
>>>> 63 Πάντως η βασική λαϊκή εικόνα για τον Θεό είναι ότι τα βλέπει όλα και 
>>>> κάποτε τα τιμωρεί/τα επιβραβεύει και αυτό εκφράζεται και σε πολλές 
>>>> παροιμίες και εκφράσεις.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 68.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:40
>>>> Ούτε σήμερα βλέπω καμιά παραίτηση υπουργού, νομάρχη ή δημάρχου.
>>>> 
>>>> Τι διάολο, ρώτησαν τον Άνθιμο και τους είπε ότι σύμφωνα με τις πληροφορίες 
>>>> του, ο θεός τάχει μόνο με τον Tσίπρα; Κι αν ο Άνθιμος τους είπε ψέμματα ή 
>>>> δεν κατάλαβε;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 69.ΣΠ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:44
>>>> 67
>>>> Ίσως θα μπορούσε να γραφεί σχετικό άρθρο.
>>>> 
>>>> 68
>>>> Αμβρόσιος, όχι Άνθιμος.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 70.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:49
>>>> χαχαχα, σύμφωνοι, εγώ έχω από παλιά σε μεγάλη συμπαθεια τον Ανθιμο και του 
>>>> κάνω διαφήμιση προφανώς από λάπσους.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 71.Το Ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:49
>>>> @68
>>>> Είναι απολύτως αναγκαία η ύπαρξη του Αμβρόσιου. Αν δεν υπήρχε ο Αμβρόσιος 
>>>> θα έπρεπε να τον εφεύρουν για να ετεροπροσδιορίζονται σαν αριστεροί η 
>>>> Δούρου και το λοιπό παρεάκι της «Αριστεράς της ευθύνης».
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 72.sarant said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:50
>>>> 70 Και είναι άλλος Άνθιμος, όχι ο διάσημος της Θεσσαλονίκης.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 73.Yannis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:58
>>>> Επειδή εδώ λεξιλογούμε ?? , θα ήθελα να επισημάνω ότι, σύμφωνα με τους Ο', 
>>>> η λέξη Γόμορρα είναι θηλυκού γένους («?ξαναστάντες δ? ?κε?θεν ο? ?νδρες 
>>>> κατέβλεψαν ?π? πρόσωπον Σοδόμων κα? Γομό??ας.», Γεν. 18,16).
>>>> 
>>>> Η περίπτωση Αμβρόσιου, δεν είναι μοναδική ανάμεσα στους Ιεράρχες. Απλά, η 
>>>> ηλικία του και όσα αυτή φέρνει τον καθιστούν μοναδικό. Γίνεται το ιδανικό 
>>>> τρολλ για να καλύψει τις ευθύνες όσων θα έπρεπε να έχουν εκπονήσει σχέδια, 
>>>> να ελέγχουν την τήρηση των νόμων, να εκλέγουν ικανούς πολιτικούς.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 74.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 11:58
>>>> «Ξέρω ότι ο Γρηγόρης θα έκανε ό,τι καλύτερο για να σωθούν. Το ότι δεν τα 
>>>> κατάφερε ήταν απλά θέληση του Κυρίου.»
>>>> Λόγια της μητέρας που έχασε σε μια στιγμή και με φρικτό τρόπο τα δυο της 
>>>> παιδιά και τον άντρα της. Ήταν θέλημα Θεού να πεθάνουν. Κι εμείς καθόμαστε 
>>>> και συζητάμε για ορθολογισμό.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 75.Μάντις said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:06
>>>> 67 Sarant
>>>> επιτρέψτε μου, αγαπητέ να σχολιάσω ότι
>>>> αυτό που Δεν έχει εμπεδώσει άχρι του νυν, ο αποίμαντος λαός -από έλλειμμα 
>>>> ουσιαστικής κατήχησης υποθέτω- είναι πως ο Θεός δεν τιμωρεί κανέναν και 
>>>> ότι έκαστος υπό της ιδίας αυτού,
>>>> α-νοη-σίας και των αναποφεύκτων συνεπειών, της παράβασης νόμων -φυσικών 
>>>> αλλά και ψυχολογικών/πνευματικών-, ισοβίως ή και αιωνίως μπορεί να 
>>>> ταλανίζεται.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 76.leonicos said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:06
>>>> Ξέρετε όλοι εδώ τις θρησκευτικές μου πεποιθησεις, τις οποίες διατηρώ και 
>>>> εδώ μέσα, και οτι δεν έχουν καμιά σχέση με τις εικόνες.
>>>> 
>>>> Έχω επ΄σης πει την άποψή μου για τις οποιεσδήποτε γελοιοποιήσεις 
>>>> θρησκευτικών συμβόλων ή ατόμων εμβληματικών των διαφορων θρησκειων, π.χ. 
>>>> το Σαρλί προς ετώ,
>>>> 
>>>> Αλλά αν όντως συμβαινει αυτό, στα γκέι-παρέιντ δε συχνάζω ούτε σαν θεατής, 
>>>> είναι απαράδεκτο.
>>>> 
>>>> γελειοποίηση των Εικόνων με την ανάρτησή τους στα γεννητικά όργανα τους 
>>>> στις δημόσιες παρελάσεις τους
>>>> 
>>>> Άλλο οι γελοιότητες του Αμβρόσιου και άλλο οι γελοιότητες των αλλων.
>>>> Το ότι καποιος είναι αισχρος, δεν δίνει το δικαίωμα σε κανένα να τον 
>>>> μιμείται.
>>>> 
>>>> Πάντως ο Άνθιμος Αλεξανδρουπολεως, αξιοσέβαστος
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 77.Γιάννης Ιατρού said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:06
>>>> Καλημέρα,
>>>> 
>>>> Διαβάζοντας τα σχόλια, διαπιστώνω πως κάποιοι σχολιαστές έχουν διαλέξει 
>>>> πολύ ταιριαστό με τα γραφόμενά τους χρηστώνυμο ??
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 78.leonicos said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:08
>>>> έναν παλαιοδιαθηκικό Θεό που κατακαίει τα Σόδομα και τα Γόμορρα·
>>>> 
>>>> Δεν εχεις διαβασει το Τανάχ, και δεν ξέρεις ακριβώς τι λέει. Μιλάς από 
>>>> φήμες νοικοκύρη, και δεν το δέχομαι από σένα
>>>> 
>>>> Ο ίδιος ο Ιησούς τον ερμήνευσε, που δεν είναι παλαιοδιαθηκικός
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 79.leonicos said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:09
>>>> @ 75 Μάντι το λέει και η Γραφή
>>>> 
>>>> Ο καθένας ειράζεται απο την επιθυμία του
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 80.leonicos said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:09
>>>> @ 75 Μάντι το λέει και η Γραφή
>>>> 
>>>> Ο καθένας πειράζεται απο την επιθυμία του
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 81.takis#13 said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:12
>>>> Εσπερινός μέσα στην σεισμόπληκτη (χαρακτηρισμένη κίτρινη) εκκλησία της 
>>>> Αγίας Παρασκευής .Γιατί έτσι θέλησε ο δέσποτας ! Παραβιάζοντας των νόμο! 
>>>> Παρουσία ΟΛΩΝ των αρχών του τόπου ! Ποιός να τολμήσει να μιλήσει ;Η Αγία 
>>>> Παρασκευή έβαλε το χέρι της και δεν έγινε σεισμός .
>>>> 
>>>> http://www.aegeanews.gr/featured/188484/foto-vinteo-23/
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 82.Μάντις said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:12
>>>> 79 Leonicos .
>>>> Σωστά. «Έκαστος υπό της ιδίας αυτού επιθυμίας, δελεαζόμενος και 
>>>> εξ-ελκόμενος «
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 83.ΓιώργοςΜ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:12
>>>> 74 Κι όμως, αυτή είναι ίσως η κύρια χρησιμότητα της θρησκείας: Αν αυτή η 
>>>> γυναίκα μπορέσει να αποδεχτεί την κατάσταση και να επιβιώσει, ενώ η 
>>>> εναλλακτική είναι να χτυπιέται ισοβίως, να σκέφτεται ενοχικά, να 
>>>> καταρρεύσει από την κατάθλιψη ή να αυτοκτονήσει από τον πόνο της, καλύτερα 
>>>> να λείπει ο ορθολογισμός.
>>>> Ο οποίος ορθολογισμός χρειάζεται περισσότερα ψυχικά αποθέματα για να 
>>>> διαχειριστείς παρόμοιες καταστάσεις απ' οτι η δεισιδαιμονία, και ίσως για 
>>>> το λόγο αυτό επιβιώνουν οι μη ορθολογικοί τρόποι σκέψης.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 84.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:13
>>>> # 72 - Ε, εμένα ο διάσημος με εμπνέει .
>>>> 
>>>> Μόλις κοίταξα στη βίκι για να διαπιστώσω αν μακροημερεύει. Ε, ναι! Αλλη 
>>>> μια ισχυρή ένδειξη ότι δεν υπάρχει θεός.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 85.leonicos said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:14
>>>> @64 Γιώργο
>>>> 
>>>> Θυμάμαι χαρακτηριστικά το δάσκαλό μου στην 4η-5η Δημοτικού, στα 
>>>> Θρησκευτικά, να λέει πως από όλη τη διδασκαλία σε αυτό το μάθημα, αρκεί να 
>>>> ξέρει κανείς το «Αγαπάτε αλλήλους». Όλα τα υπόλοιπα προκύπτουν από εκεί.
>>>> 
>>>> Το λέει και ο Ιησούς: Εκεί είναι όλοι οι νόμοι και οι προφήτες
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 86.Δημ?τρης Μαρτ?νος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:23
>>>> Γει? σας κι ?π? μ?να.
>>>> 
>>>> Κατ? τ? γν?μη μου δ?ν ?ξ?ζει ν? ?σχολο?μαστε. ?ξ?α το? δ?νουμε.
>>>> 
>>>> ?πως δ?ν ?ξ?ζει ν? ?σχολο?μαστε μ? τ? πολ?μορφα φασιστοειδ? τρ?λ.
>>>> 
>>>> Μ?λις ?πιασε ? μπ?ρα? ?δ? στ?ν Παλλ?νη ρ?χνει μ? τ? τουλο?μι.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 87.Avonidas said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:24
>>>> #76. Καλά, κάθεσαι και παίρνεις τοις μετρητοίς τον τράγο;!
>>>> 
>>>> Τρομερά αξιόπιστη πηγή.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 88.giorgos said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:40
>>>> 35. Αφού δέν συναινούν , άς μάς πού τουλάχιστον γιά ποιό λόγο δέν 
>>>> συναινούν . Καί ειδικότερα , νά μάς πούν αυτοί τής Ν.Δ. πού σπούδασν στά 
>>>> «Χάρβαρντ» καί στά «Κέμπριτζ» καί τό παίζουν ευρωπαίοι καί «φιλελεύθεροι».
>>>> Πρέπει κάποτε μέ τό παρακράτος τής Εκκλησίας νά τελειώσουμε.
>>>> 
>>>> «Τό νά έκλείψη ή έλλαδική Εκκλησία , ώς «έθνικός θεσμός» , δέν σημαίνει 
>>>> καμμιά άπώλεια γιά κανέναν.
>>>> Σημαίνει άπλώς τήν ήθική βελτίωση όλοκλήρου τού εύρωπαϊκού χώρου , πολύ 
>>>> περισσότερο γιατί σάν κατάσταση κανένα άπολύτως θετικό δέν έχει πλέον 
>>>> ίστορικά νά προσφέρη. Συζητούμε γιά έναν θεσμό , ό όποίος δέν έξωθούσε 
>>>> μόνο στήν πορνεία , προκειμένου νά είσπράξη τίς καναδικές έπιδοτήσεις , 
>>>> άλλά καί κατά τόν περασμένο αίώνα τών «άπομυζήσεων» , όπου ό έλληνικός 
>>>> λαός άσφυκτιούσε άπό τό βάρος τών διεθνών έλέγχων καί ή Ελλάδα έμπαινε 
>>>> στόν δρόμο τής μονίμου ύπαναπτύξεως , είχε συμβληθή μέ τούς δανειστές καί 
>>>> άπέβη ό κύριος κάτοχος τών όμολογιών τών έξωτερικών δανείων(βλ.Α.Ανδρεάδη 
>>>> ,μν.έ , τόμ.ΙΙ ,σελ.510) . Τό έλλαδικό κράτος έχρεώνετο γιά τίς 
>>>> πραγματοποιήσεις τής άγγλικής «Μεγάλης Ιδέας» καί ή Εκκλησία είσέπραττε 
>>>> δίκην μονοπωλίου.Χρειάζονται ίδιαίτερες «άναλύσεις» γιά νά καταλάβη κανείς 
>>>> ότι οί «λειτουργίες» καί οί «άγιοι», τό «Βυζάντιο» καί ό .»Μέγας 
>>>> Αλέξανδρος» -ούτινος τήν περικεφαλαία άκόμη δέν βρήκε ό κ.Μητσοτάκης-ήσαν 
>>>> τά μέσα άποβλάκωσης , προκειμένου νά κατωχυρώνωνται οί είσπρακτικές 
>>>> έργολαβίες? Βέβαια , ό κάθε δανειστής είναι δανειστής καί θέλει τά λεφτά 
>>>> του πίσω . Μικρόν πρόβλημα γεννάται μόνο γιά τόν δανειστή έκείνον πού 
>>>> είσπράττει άπό τό κράτος , ή μάλλον είναι αύτό τό ίδιο τό κράτος . Τό 
>>>> Υπουργείο τών Θρησκευτικών (!) ήταν πάντα μεταξύ τών πρώτων στίς 
>>>> έπιδοτήσεις , οί όποίες βέβαια γιά νά «βγούν» , έπρεπε τόν ίδιον αύτόν 
>>>> καιρό ή άναλογία έξόδων μεταξύ «έθνικής άσφάλειας» καί δημόσιας ύγείας νά 
>>>> είναι 10:1 καί μεταξύ δημοσίας καί άνωτάτης έκπαιδεύσεως (ήγουν 
>>>> βιομηχανίας άξιωμάτων ) 1:1.000 .
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 89.Μάντις said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:43
>>>> 85 Leonicos
>>>> Χωρίς τη θεανθρώπινη αγάπη, τα πλείστα κοσμικά επιτεύγματα ακυρώνονται.
>>>> Χάνεται η ουσία και απομένει κενό, το τσόφλι, ο εξωτερικός τύπος.
>>>> Καταντάμε οι άνθρωποι, αποτελεσματικές, ίσως, σε θέματα οργάνωσης, 
>>>> πλην.άκαρδες μηχανές.
>>>> Μας αρκεί μόνον ο τύπος; Και αν αρκεί μόνον ο τύπος, γιατί αυτοκτονούν 
>>>> κάθε τόσο, πρόσωπα που «τα είχαν όλα»; Έκαστος επιλέγει την προσωπική του 
>>>> απάντηση.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 90.raf said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:44
>>>> 28 Ελπίζω το ιστολόγιο και οι σχολιαστές του να καταδικάζουν αυτή τη 
>>>> ρατσιστική άποψη.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 91.cronopiusa said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:46
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 92.gpoint said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:52
>>>> # 64, 85
>>>> 
>>>> Και γιατί παρακαλώ » αγαπάΤΕ αλλήλους» και όχι » αγαπήσωΜΕΝ αλλήλους » ;;
>>>> 
>>>> Γιατί αυτός που το λέει βγάζει τον εαυτόν του απ' έξω ;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 93.spiral architect ???? said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:55
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 94.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 12:57
>>>> 83: Συμφωνώ. Αυτή είναι και η ουσία των σχολίων μου στο σχόλιο του Babis. 
>>>> Γνωστός και ο στίχος του Καρούζου:
>>>> «Τι να σου κάνουν τα βατραχοπέδιλα της επιστήμης όταν ανοίγεσαι στο 
>>>> πέλαγος της μεγάλης αγωνίας»
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 95.Avonidas said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 13:20
>>>> #83,94. Εγώ πάλι διαφωνώ.
>>>> 
>>>> Χρειάζονται σαφώς περισσότερα ψυχικά αποθέματα για να πιστέψω ότι 
>>>> αγαπημένοι μου άνθρωποι πέθαναν επειδή έτσι το θέλησε κάποιος νους, παρά 
>>>> για να αποδεχτώ ότι απλώς πέθαναν.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 96.Babis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 13:34
>>>> Ο καθένας το παλεύει όπως ξέρει και μπορεί.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 97.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 13:58
>>>> # 74 - πρόσεξε μην υπερβείς τα όρια της ύβρεως. (το σχόλιο δεν είναι 
>>>> ειρωνικό).
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 98.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:00
>>>> Ερωτώ:
>>>> 
>>>> είναι δυνατόν ένας πανταχού παρών θεός να προκαλέσει ασύμμετρα φαινόμενα;
>>>> 
>>>> (Αβονίδα, τι λες;)
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 99.agapanthos said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:00
>>>> Να πω εδώ ότι ως άθεος δεν θεωρώ ότι δικαιούμαι να κάνω υποδείξεις σε 
>>>> καμία εκκλησία για το τι πρέπει να κάνει με τους εκπροσώπους της. Είναι 
>>>> εντελώς δική της δουλειά, και βέβαια κρίνεται γι' αυτό. ΑΚόμα περισσότερο, 
>>>> χαρακτηρίζεται από αυτό. Αν λοιπόν οι χριστιανοί, κληρικοί και λαϊκοί, 
>>>> πιστεύουν ότι ο Αμβρόσιος είναι μια χαρά στη θέση του, καλώς το νομίζουν 
>>>> και ακόμα καλύτερα το χρεώνονται. Αν όχι, δική τους δουλειά είναι να δουν 
>>>> τι μπορούν να κάνουν μ' αυτό.
>>>> 
>>>> Σε ό,τι με αφορά πάντως, δεν θα ήθελα να πληρώνω κανέναν κληρικό, καλό ή 
>>>> κακό, φασίστα ή δημοκράτη. Δεν βρίσκω τον λόγο και έχω την αίσθηση ότι 
>>>> αυτή την άποψη τη μοιράζομαι και με πολλούς χριστιανούς, οι οποίοι δεν 
>>>> καλοβλέπουν τον εναγκαλισμό της εκκλησίας με το κράτος.
>>>> 
>>>> Ζούμε βέβαια σε μια χώρα όπου παραδοσιακά η εκκλησία είναι μέρος του 
>>>> κρατικού μηχανισμού. Όχι κρατική θρησκεία όπως στη Μεγάλη Βρετανία, 
>>>> κομμάτι όμως της κρατικής δομής και διοίκησης, αδιάλειπτα από τα υστερα 
>>>> ρωμαϊκά χρόνια μέχρι σήμερα. Και μέχρι πρότινος οι παπάδες εκτελούσαν χρέη 
>>>> δημόσιου υπάλληλου, καθώς στους μικρούς τόπους αναλάμβαναν ρόλο ληξίαρχου 
>>>> και κατέγραφαν για λογαριασμό του κράτους γεννήσεις, ονοματοδοσίες και 
>>>> γάμους. Και μέχρι εκεί θα μπορούσε να θεωρηθεί δικαιολογημένη η μισθοδοσία 
>>>> τους. Αλλά από αυτή την εποχή έχει παρέλθει πια καιρός. Και η εμπλοκή 
>>>> εκκλησίας-κράτους δεν περιορίζεται βέβαια στους μισθούς των κληρικών.
>>>> 
>>>> Διαβάζω παραπάνω λογαριασμούς και υπολογισμούς για το πώς μπορεί να 
>>>> χωριστεί η εκκλησία από το κράτος, με βάση τις ισορροπίες της τρέχουσας 
>>>> κοινοβουλευτικής περιόδου. Και βέβαια ο Νικοκύρης έχει δίκιο όταν λέει ότι 
>>>> θα χρειαστεί ευρύτατη συναίνεση για να προχωρήσει κάτι τέτοιο. Ο χωρισμός 
>>>> κράτους-εκκλησίας, ακόμα και αν ξεκινούσε σήμερα, θα έπαιρνε τουλάχιστον 
>>>> 20-25 χρόνια για να ολοκληρωθεί, αν φυσικά μας ενδιαφέρει όντως να υπάρχει 
>>>> διαχωρισμός και να λυθούν τα ζητήματα που απορρέουν από αυτή την όσμωση. 
>>>> Θέλω να πω, 2-3 χρόνια να τεθούν επί τάπητος τα ζητήματα και να 
>>>> διαμορφωθεί μια πρόταση σοβαρή που να λαμβάνει υπόψιν της όλες τις 
>>>> παραμέτρους, άλλα 4-5 να γίνει διάλογος με την εκκλησία και να φτάσει σε 
>>>> αδιέξοδο, καναδυό ακόμη μέχρι να διαμορφωθεί ένα νομικό πλαίσιο που να 
>>>> λαμβάνει υπόψιν τα συμπεράσματα του διαλόγου παρόλο που δεν θα έχει τη 
>>>> συναίνεση της εκκλησίας και καμιά 15αριά χρόνια μέχρι να τελεσιδικήσουν τα 
>>>> εφετεία και τα συμβούλια της επικρατείας. Αμφιβάλλω αν μέχρι τότε θα 
>>>> υπάρχουν οι θνησιγενείς πολιτικοί σχηματισμοί που γέννησε η κρίση και η 
>>>> επιτροπεία, θα υπάρχουν όμως ακόμα οι λόγοι του χωρισμού. Και γι' αυτό 
>>>> καλό και χρήσιμο θα ήταν να ξεκινήσει αυτή η διαδικασία, ακόμα και χτες, 
>>>> με όποιους ανθρώπους μπορούν να συναινέσουν σε αυτή την κατεύθυνση. Να 
>>>> κάνω και μια εκτίμηση: με τα σημερινά δεδομένα είναι πιο εύκολο να βρεις 
>>>> ανθρώπους να συζητήσουν τον χωρισμό εκκλησίας-κράτους στη συντηρητική 
>>>> παράταξη, παρά στα απομεινάρια του ΠΑΣΟΚ.
>>>> 
>>>> Με έπιασε όμως η πολυλογία και ξέχασα να γράψω πόσο με εντυπωσίασε που 
>>>> κάποιος από το κλίμα του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης επιτέθηκε τόσο 
>>>> απροκάλυπτα στον Αμβρόσιο, καθώς μέχρι πρόσφατα υπήρχε κοινός βηματισμός, 
>>>> τουλάχιστον στις πολιτικές παρεμβάσεις. Εκτός αν έχουν πια τόσο χεσμένη τη 
>>>> φωλιά τους με τους Ρώσους.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 100.ΓιώργοςΜ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:02
>>>> 95 Κι εγώ έτσι σκέφτομαι, αλλά δε μιλάω για τον εαυτό μου, παρά για όσους 
>>>> δεν σκέφτονται όπως εγώ. Αν η συνταγή δουλεύει σ' εκείνους, που 
>>>> προσωποποιούν μια δύναμη πολύ μεγαλύτερη από τη δική τους και με τον τρόπο 
>>>> αυτό βρίσκουν παρηγοριά, δε βρίσκω το λόγο να τους την στερήσω.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 101.Avonidas said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:21
>>>> #98. Λέω ότι δεν μ' ενδιαφέρει καθόλου το ερώτημα τι μπορεί και τι δεν 
>>>> μπορεί να προκαλέσει ο Θεός, γιατί μου είναι αδύνατον να πάρω αυτή την 
>>>> ιδέα στα σοβαρά.
>>>> 
>>>> Με ενδιαφέρει όμως τι και τι θα ήθελαν να δουν να συμβαίνει στον κόσμο οι 
>>>> εκπρόσωποί του, όταν φαντασιώνονται ότι γνωρίζουν τις βουλές του. Είναι 
>>>> λιαν αποκαλυπτικό.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 102.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:22
>>>> Απ' τη μία είναι παρηγοριά (αδυνατώ να το κατανοήσω, πάντως) για τη μάνα 
>>>> να πιστεύει ότι ο Θεός τής στέρησε, για καλό προφανώς, τους δικούς της, 
>>>> από την άλλη αθωώνει όλους τους υπεύθυνους γι' αυτό το έγκλημα. Ποιος 
>>>> μπορεί να κατηγορηθεί, επειδή είναι όργανο της θείας θέλησης;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 103.ΕΦΗ - ΕΦΗ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:27
>>>> Αν αφουρκούντονε ο Θεός
>>>> μικρό μου των γ κοράκω
>>>> εσύ με τσι κατάρες σου
>>>> θα μ΄έβανες στο λάκο
>>>> ??
>>>> 
>>>> Αν εφουρεκούντονε ο θιος
>>>> παιδιά μου των μπαπάδω
>>>> (συνεχίστε το κατα βούληση/ εμπνευση ?? )
>>>> 
>>>> Λεώνικε, ήθελα κι άλλη φορά να σε είχα ρωτήσει για το ότι εναντιώνεσαι στη 
>>>> διακωμώδηση/σάτιρα της θρησκείας (το θεωρείς προσβολή/ασέβεια - ιερόσυλη 
>>>> ενέργεια κλπ). Όμως για άλλους είναι εξ ίσου σημαντικά/ιερά κι άρα πρέπει 
>>>> να εξαιρούνται από το σαρκασμό και τη σάτιρα, η αγάπη για την πατρίδα, την 
>>>> οικογένεια, τα ζώα ξερω γω-τί. Οπότε ;
>>>> Προσωπικά, ζε σουί Εμπντό. Ως τα τέρματα! ?? . Όχι επειδή είναι βλάσθημοι, 
>>>> όχι. Επειδή είναι (και ήσαν οι αδικοχαμένοι) ευφυείς.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 104.Avonidas said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:28
>>>> #100. Δε θα μπορούσες να τους την στερήσεις και να το ήθελες. Κανείς δεν 
>>>> αλλάζει απόψεις για τον θεό όταν του πιάνεις την κουβέντα. Και κανείς δεν 
>>>> πιάνει κουβέντα περί θεού στον πυρόπληκτο και τον χαροκαμένο. Εκτός αν 
>>>> είναι Αμβρόσιος.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 105.Avonidas said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:33
>>>> #102. Ποιος μπορεί να κατηγορηθεί, επειδή είναι όργανο της θείας θέλησης;
>>>> 
>>>> Ο Ιούδας.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 106.ΕΦΗ - ΕΦΗ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:35
>>>> 103γ το σημαντικότερο ξέχασα: πολλοί έχουν τις πολιτικές τους πεποιθήσεις 
>>>> (μαζί και τα κόμματα που υποστηρίζουν ενδεχομένως), πάνω κι από θρησκεία, 
>>>> κι έτσι θα ήθελαν να εξαιρούνται π.χ. από αιχμηρές γελοιογραφίες για να 
>>>> μην πλήττεται το πολιτικό τους συναίσθημα (κατα το θρησκευτικό-που 
>>>> λέμε).Αλλά η/οι πολιτική/οι είναι το κυριότερο πεδίο σάτιρας.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 107.spiral architect ???? said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:35
>>>> Μόλις ενισχύθηκαν τα επιχειρήματα του «αγίου»:
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 108.Δεληδημήτρης said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:39
>>>> Αν είχε παιδιά αυτός ο διαβολόπαπας και τα έβλεπε καρβουνιασμένα, θα τα 
>>>> έλεγε αυτά;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 109.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:42
>>>> 98 -> Ερωτώ:
>>>> 
>>>> είναι δυνατόν ένας πανταχού παρών θεός να προκαλέσει ασύμμετρα φαινόμενα;
>>>> 
>>>> (Αβονίδα, τι λες;)
>>>> 
>>>> 101 -> #98. Λέω ότι δεν μ' ενδιαφέρει καθόλου το ερώτημα τι μπορεί και τι 
>>>> δεν μπορεί να προκαλέσει ο Θεός, γιατί μου είναι αδύνατον να πάρω αυτή την 
>>>> ιδέα στα σοβαρά.
>>>> 
>>>> Ω βρε Αβονίδα! Άλλη ασσίστ ήθελα από σένα .
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 110.sarant said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:45
>>>> Ευχαριστώ για τα νεότερα!
>>>> 
>>>> 107 Κι εγώ κάτι τέτοιο σκέφτηκα....!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 111.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 14:48
>>>> «Η σορός του Μάνου Ελευθερίου μεταφέρθηκε σήμερα στη Βουλγαρία για 
>>>> αποτέφρωση. Σε μια χώρα που εν ριπή οφθαλμού μπορεί να καείς ζωντανός, 
>>>> απαγορεύεται να καείς νεκρός».
>>>> https://www.protothema.gr/greece/article/808278/apotefrothike-i-soros-tou-manou-eleutheriou-se-mia-hora-pou-borei-na-kaeis-zodanos-apagoreuetai-na-kaeis-nekros/
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 112.Γιάννης Κουβάτσος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:07
>>>> 98, 101:Γνωστή η πάγια απάντηση σε παρόμοια ερωτήματα: «Άγνωστοι αι βουλαί 
>>>> του Κυρίου». Βέβαια, αυτή η ρήση μάλλον δεν υπάρχει σε κάποιο ιερό 
>>>> κείμενο. Ό,τι πιο κοντινό νοηματικά είναι αυτό:
>>>> https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bible.com/el/bible/173/isa.55.8-9.tgv&ved=2ahUKEwiS9Kig6bzcAhUOLlAKHWnzCuoQFjACegQIAxAB&usg=AOvVaw3TPcu_L54P87GBKuDd77ES
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 113.Θρασύμαχος said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:08
>>>> https://www.imgortmeg.gr/thesi_Gortynos_gia_pyrkaies.pdf
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 114.Μάντις said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:08
>>>> Αν αυτός ο αλαζόνας παπάς είχε παιδιά, για μένα αποτελεί βεβαιότητα, οτι 
>>>> Δεν θα έλεγε αυτές τις σαδιστικές βλακείες! Και μακάριοι όσοι μπορούν να 
>>>> δέχονται πραγματικά, χωρίς να αυτοκτονούν ή να τρελαίνονται δηλαδή, τα 
>>>> γεγονότα που τους ξεπερνούν με τον ακραίο τους υπαρξιακό πόνο.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 115.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:13
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 116.ΛΑΜΠΡΟΣ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:17
>>>> Η λογική λέει πως όποιος πιστεύει σε παραλογισμούς και τους ενστερνίζεται, 
>>>> δεν μπορεί να λειτουργεί λογικα, αυτό δίνει και μιά λογική εξήγηση για την 
>>>> αιτία της πρόσφατης τραγωδίας αλλά και της προ 8 μηνών μόνο και ήδη 
>>>> ξεχασμένης (ποιός θυμάται τον αριθμό των θυμάτων;) στην Μάνδρα. Δύο 
>>>> καταστροφικά και φονικά ακραία φαινόμενα, εκ διαμέτρου αντίθετα αλλά με 
>>>> κοινό παρονομαστη, τον ανθρώπινο παραλογισμό.
>>>> Δεν είναι το επικίνδυνο που σκοτώνει (τι πιο επικίνδυνο άλλωστε από τον 
>>>> ηλεκτρισμό) αλλά η άγνοια και η αδιαφορία γι' αυτό.
>>>> Παρ' όλο που αυτό που διαφοροποιεί τον άνθρωπο από τα ζώα, είναι εξυπνάδα, 
>>>> στον σύγχρονο δεν φαίνεται να είναι το δυνατό του σημείο, η λογική έχει 
>>>> πάει περίπατο προ πολλού.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 117.Γιάννης Ιατρού said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:20
>>>> 111: Δεν απαγορεύεται, οι Δήμοι πρέπει να αδειοδοτήσουν τα σχετικά και δεν 
>>>> το κάνουν, είτε επειδή υπάρχουν οικονομικά συμφέροντα, είτε γιατί υπάρχει 
>>>> αντίδραση από εκκλησιαστικούς κύκλους.
>>>> Περίεργο, γιατί όπως έχω γράψει και πιό παλιά και μιλώντας ιστορικά πάντα, 
>>>> η Εκκλησία ήταν πάντα υπέρ της καύσης. Των ζωντανών, κυρίως ??
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 118.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:23
>>>> # 101, 109 - Αβό, είναι γνωστόν ότι ο θεός είναι τέλειος δηλαδή συμμετρικά 
>>>> αναλλοίωτος σε οποιεσδήποτε συνθήκες, κι όμως, μπορεί να προκαλέσει 
>>>> ασύμμετρα φαινόμενα. Υπάρχει φυσική εξήγηση για αυτό και την γνωρίζεις . 
>>>> Μην το κρύβεις! ??
>>>> 
>>>> Επομένως, και ο Αμβρόσιος και ο Τσίπρας έχουν απόλυτο δίκιο.
>>>> 
>>>> Συνεπώς, η καταστροφή στο Μάτι δεν οφείλεται σε κανέναν άλλο λόγο . λόγο 
>>>> για τον οποίον δεν έχουμε δει μέχρι τώρα καμιά παραίτηση από, όπως 
>>>> αποκαλείται, πολιτική ευαισθησία.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 119.atheofobos said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:28
>>>> 102
>>>> Δεν είναι η μόνη. Έχω ακούσει μάνα να λεει για τι παιδί της που είχε 
>>>> πεθάνει πως το ήθελε ο θεός κοντά του!
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 120.ΕΦΗ - ΕΦΗ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:30
>>>> «Γρουσουζιά» (για την πλήμμύρα τώρα) και «φύγετε-φύγετε» για την πυρκαγιά, 
>>>> τουϊτάρει η Αννούλα η καθηγήτρια ΑΠΘ η και εκπρόσωπος Τάφου ονομαζόμενη με 
>>>> τα εξτραδάκια- μέσω Ντυνάν- 3.000 ευρώ:
>>>> https://www.kokkinokavalas.gr/lista-argomisthon-sto-ntynan-panagiotarea-ke-syzygo-fofis-gennimata/
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 121.Γιάννης Ιατρού said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:31
>>>> 110: Νίκο, λες νά ΄ταν το τελευταίο που τους βρήκε;
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 122.Pedis said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:34
>>>> Νικοκύρη, έχεις γράψει για τον όρο ασύμμετρ* ;
>>>> 
>>>> Πάντως, αν οι απειλές ή τα φαινόμενα είναι συμμετρικά είναι χειρότερα, 
>>>> είσαι σαν περικυκλωμένος και το χειρότερο το ξέρεις ότι δεν γλυτώνεις με 
>>>> τίποτα τις συνέπειες.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 123.cronopiusa said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 15:41
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Γιατί η Μαραθώνος από αντιπυρική ζώνη μετατράπηκε σε «φονιά»: Το έγκλημα 
>>>> των Ολυμπιακών Αγώνων
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 124.Γς said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 16:01
>>>> Στο Σκάι τώρα εξιστορεί κάποια [εν πανικώ] την περιπέτειά της
>>>> 
>>>> -Ημουν με τον άντρα της γυναίκας μου
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 125.ΕΦΗ - ΕΦΗ said
>>>> 26 Ιουλίου, 2018 στις 16:04
>>>> 123. Κρόνη, ντουζ πουάν! Ταχύτατη και «στο σημείο»! Πού ειν΄ ο πάτος ε, ο 
>>>> Πατούλης οέο;
>>>> Για πισίνα το πήγαινε το πάρκιν η χρυσή δημαρχάρα.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Σχολιάστε
>>>> 
>>>> 
>>>> Γράψτε το σχόλια σας εδώ....Γράψτε το σχόλια σας εδώ....
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Gravatar
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Λογότυπο WordPress.com
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Φωτογραφία Google+
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Φωτογραφία Twitter
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Φωτογραφία Facebook
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> « Στ' αποκαΐδια
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this 
>>>> website, you agree to their use.
>>>> To find out more, including how to control cookies, see here:  Cookie 
>>>> Policy
>>>> 
>>>> 
>>>> Follow
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> ________
>>>> 
>>>> Orasi mailing list
>>>> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
>>>> [email protected]
>>>> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
>>>> 
>>>> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της 
>>>> λίστας στείλτε email στην διεύθυνση
>>>> [email protected]
>>>> 
>>>> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
>>>> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
>>>> 
>>>> Για το αρχείο της λίστας
>>>> http://www.mail-archive.com/[email protected]/
>>>> Εναλλακτικό αρχείο:
>>>> http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
>>>> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
>>>> http://www.freelists.org/archives/orasi
>>>> __________
>>>> NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
>>>> http://www.nvda-project.org/
>>>> _____________
>>>> Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
>>>> προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών
>>>> ____________
>>> ________
>>> 
>>> Orasi mailing list
>>> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
>>> [email protected]
>>> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
>>> 
>>> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της 
>>> λίστας στείλτε email στην διεύθυνση
>>> [email protected]
>>> 
>>> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
>>> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
>>> 
>>> Για το αρχείο της λίστας
>>> http://www.mail-archive.com/[email protected]/
>>> Εναλλακτικό αρχείο:
>>> http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
>>> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
>>> http://www.freelists.org/archives/orasi
>>> __________
>>> NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
>>> http://www.nvda-project.org/
>>> _____________
>>> Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
>>> προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών
>>> ____________
>> 
>> ________
>> 
>> Orasi mailing list
>> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
>> [email protected]
>> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
>> 
>> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της 
>> λίστας στείλτε email στην διεύθυνση
>> [email protected]
>> 
>> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
>> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
>> 
>> Για το αρχείο της λίστας
>> http://www.mail-archive.com/[email protected]/
>> Εναλλακτικό αρχείο:
>> http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
>> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
>> http://www.freelists.org/archives/orasi
>> __________
>> NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
>> http://www.nvda-project.org/
>> _____________
>> Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
>> προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών
>> ____________
> ________
> 
> Orasi mailing list
> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
> [email protected]
> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
> 
> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
> στείλτε email στην διεύθυνση
> [email protected]
> 
> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
> 
> Για το αρχείο της λίστας
> http://www.mail-archive.com/[email protected]/
> Εναλλακτικό αρχείο:
> http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
> http://www.freelists.org/archives/orasi
> __________
> NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
> http://www.nvda-project.org/
> _____________
> Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
> προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών
> ____________
 ________

Orasi mailing list
για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
[email protected]
και στο θέμα γράψτε unsubscribe

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
στείλτε email στην διεύθυνση
[email protected]

διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net

Για το αρχείο της λίστας
http://www.mail-archive.com/[email protected]/
Εναλλακτικό αρχείο:
http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
http://www.freelists.org/archives/orasi
__________
NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
http://www.nvda-project.org/
_____________
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών
____________

Απαντηση