Πρέπει να εκσυγχρονιστεί, όμως, κάποια στιγμή αυτή η χώρα! Τελοσπάντων, αυτή τη
στιγμή έχω πολύ καλή διάθεση γιατί μόλις επιβεβαίωσα μία συμφωνία που κάναμε με
ένα ξενοδοχείο στη Σαντορίνη, ώστε να δεχτούν το σκύλο του Μανώλη! Υπό
κανονικές συνθήκες, το ξενοδοχείο δε δέχεται κατοικίδια, όμως, αφού τους
εξήγησα πως πρόκειται για σκύλο συνοδείας, το δέχτηκαν χωρίς καμία γκρίνια,
αντίρρηση και αναστάτωση! Είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό! Τους απέστειλα και το
σχετικό νόμο, ενώ τους ζήτησα να επιβεβαιώσουμε την συμφωνία μας και μέσω
e-mail ώστε να είμαι και εγώ, ο Μανώλης βασικά, τελοσπάντων να είμαστε
καλυμμένοι! Έχουμε αποδεικτικά στοιχεία σε περίπτωση που κάτι αλλάξει

Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

11 Αυγ 2018, 15:24, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com>» έγραψε: