Επειδή εγώ δεν είμαι τόσο καλός άνθρωπος σαν πόλούς   από εσάς! Θέλω να ευχηθώ
στην Κ. Καϊλή μέσα από την καρδιά  Μου, Να πάρει κι αυτή ένα επίδομα αναπηρίας,
της τεμπελιάς και της ανικανότητας! Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου

15 Σεπ 2018, 12:54 πμ, ο/η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ <sarri.xrist...@gmail.com> έγραψε: