From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Σκορδίλης Σπύρος
Sent: Saturday, September 15, 2018 8:22 PM
To: Α Όραση Όραση
Subject: [Orasi] Γκατζετάκι για την θάλασσα.

Η αναζήτηση υσχιρής λύσης για την θάλασσα συνεχίζετε. Παρόλο που το σύρματο
κουδούνι είναι μία λύση ο φίλος νίκος χαρίτος βρήκε καλύτερη. Η λύση
ονομάζετε ασύρματος συνεγιαρμός για μυχανάκια. Το πλεονέκτημα του είναι πως
έχει σταθερό και συνεχόμενο ήχο απο αυτούς που ακούμε στον δρόμο όταν
ακουμπήσουμε ενα μυχανάκι. Φυσικά όχι τόσο εκοφαντικός αλλά σίγουρα
δυνατότερος απο το γκλίν γκλάν του κουδουνιού. Δοκιμάστηκε στην παραλία.
Καλύπτη περίπου 100 μέτρα εμβέλια ίσως και λίγο παραπάνω. Οι μετρήσεις
έγιναν σε παραλία. Αποτελείτε απο τον δέκτη που είναι ακριβώς σαν ενα πακέτο
τσιγάρα. Με διακόπτη ον όφ. Οταν τον ανοίγουμε κάνει και ήχο. Πέρνει
ενιάβολτη μπαταρία εύκολα αντικαταστίσημη. Το τηλεκοντρόλ είναι ενα μικρό
κλασικό τηλεκοντρόλ. Εμείς το βρήκαμε στο κλέβερ μάρκετ με κοδικό 103207. Το
τηλέφωνο του καταστήματος που βρήσκετε πειραιώς 1 εντός στοάς είναι
2105226962. Φυσικά υπάρχη παντού και ενδεχόμενα να βρεθή και καλύτερος. Αν
κάπιος φίλος βρή φθινότερα απο 16 ευρώ η με καλύτερα χαρακτιριστικά ας
ενημερώση.

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της
λίστας στείλτε email στην διεύθυνση