Καλησπέρα. Ανάρτησα την πραγματική δήλωση απομαγνητοφωνημένη της ΚΑιλή καθώς και το σχετικό βίντεο. Επειδή εκτός από τους πολιτικούς και εμείς ως πολίτες οφείλουμε να έχουμε κρίση καλό θα είναι όταν διαβάζουμε μία είδηση να την διασταυρώνουμε για να μην πέφτουμε θύματα των προπαγανδιστικών μηχανισμών.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Chrysella Lagaria
Sent: Monday, September 17, 2018 8:29 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

Καλησπέρα!
Σπύρο, όλοι όσοι, όπως εσύ συστηματικά παρακολουθούμε τα πολιτικά τεκταινόμενα και όχι αποσπασματικά όταν γίνεται κάτι που μας θήγει, ξέρουμε πολύ καλά πως τα πυρά της Καηλή Ήταν αντιπολιτευτικά με στόχο τον ΣυΡιζΑ. Νομίζω πρέπει όμως να συμφωνήσουμε πως αναλογικά βέβαια και με την έως τώρα πολιτική της πορεία, ήταν πάρα πολύ άστοχο να πει κάτι τέτοιο, Ήταν βασικά ένα ηλίθιος σχόλιο από αυτά που θα έστελναν τους επικοινωνιολόγους στον ψυχίατρο σε σχέση με το πόσα λίγα μαθαίνουν οι εκπαιδευόμενοι τους! Αυτό πάντως, που πάρα πολύς κόσμος πρώτα ακούει για μια είδηση, μετά κάπου την διαβάζει και πολύ πιο μετά την πετυχαίνει κάπου και την βλέπει – ακούει από τον άνθρωπο που την έκανε;
Είναι μία νέα μάστιγα που  αντιμετωπίζουμε και δε μας κάνει καλό!

Χρυσέλλα Λαγαρία

16 Σεπ 2018, 21:35, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com>» έγραψε:

Δημήτρη πράγματι αυτό είναι το σωστό απόσπασμα. Ηθελα και εγώ να το στείλω αλλά δεν /πορούσα για τεχνικούς λόγους. Σπύρος

16 Σεπ 2018, 20:53, ο χρήστης «Dimitrios Tsakiridis <dtsa...@gmail.com>» έγραψε:

   Το θέμα είναι ότι δεν εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδώματα.

Επίσης, δε μας είπε, τα τελευταία χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, ποιοί ήταν εκείνοι που εξέθρεψαν τόσο τους ανάπηρους μαημού, όσο και όλους αυτούς με τα παχουλά επιδώματα?

Ας μας πεί η κυρία Καηλή τί ρόλο έπαιξε το κόμα που υπηρεεί όλα αυτά τα χρόνια.

Αλλά βέβαια, τότε χρειαζόμασταν τους ψήφους και δε μας πείραζε αν εξεθρέφαμε τεμπέλιδες κατα την κυρία Καηλή.

Σε ότι αφορά αυτό που ακούγεται στη συνέντευξη της, είναι ότι τα επιδώματα τα παίρνυν τεμπέλιδες, τύπου Καρανίκα, βέβαια μετά το γενικεύει, χωρίς να εξαιρεί τα άτομα με αναπηρία.

Εδώ και το σχετικό link:

https://www.youtube.com/watch?v=uioCZCxzZeI

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.

Στις 16/9/2018 4:30 μμ, ο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ έγραψε:
Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα αναπηρικά επιδόματα;;;

Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com>» έγραψε:

Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος

15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ <sarri.xrist...@gmail.com>» έγραψε:

Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι και αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει να την προσλάβει;

Και ακούστε τώρα…

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα καταφέρω να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να το παίξω η αδικημένη της υπόθεσης!

Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας μιλάμε!

Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των ελληνικών δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και μηχανάκια παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και τη ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου! Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον αέρα και κασκαντεριλίκια!

Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο για τυφλούς ανελκυστήρα, επειδή το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί να φανταστεί πιο από όλα τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με οδηγήσει στον όροφό μου! Και εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα μπαίνω στον κόπο να χρησιμοποιώ τις σκάλες!

Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία δε θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα μπει στη διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον υπολογιστή που θα χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε braille!

Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε ένα κράτος που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την αξία μου και που ποτέ δε θα με θεωρήσει ισότιμη με τους υπόλοιπους πολίτες! Ζω σε ένα κράτος που δε μου δίνει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσφέρω, να παράξω έργο, να αποδώσω! Που όταν, και αν, καταφέρω ποτέ να βρω δουλειά, θα πρέπει να εργαστώ δέκα φορές πιο σκληρά από τους συναδέλφους μου, επειδή, διαφορετικά, κάποιοι σαν εσάς, κυρία Καϊλή, θα με θεωρήσουν τεμπέλα και ανίκανη!

Καλό θα ήταν να σκέφτεστε λίγο προτού ξεστομίσετε κάτι τέτοιο και... να μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια!