Καλημέρα, όταν είχατε στάρι μία από τις τελευταίες δοκιμαστικές εκδόσεις του
iOS 12, είχα επισημάνει σε fit back που είχα στείλει τα παραπάνω ζητήματα. Στη
δική μου περίπτωση, το πρόβλημα της υπαγόρευσης λύθηκε μόλις έβαλα την επίσημη
έκδοση του iOS 12. Σε ό,τι αφορά τη φωνητική κλήση, εγώ Είχα παλιότερα αυτό το
πρόβλημα, όπως επίσης και στην φωνητική εντολή στο  Siri. Έκανα μία προσωρινή
απενεργοποίηση της εκφώνησης έδινα τη  φωνητική εντολή που ήθελα  και μετά την
ενεργοποιούσα   και πάλι. Ίσως αυτό βοηθήσει προσωρινά, μέχρι να λυθεί το θέμα.

Στάλθηκε από το iPhone μου

20 Σεπ 2018, 8:47 πμ, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net>»
έγραψε: