From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Saturday, October 27, 2018 7:58 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] βιβλία με ττεχνικά προβλήματα του πανθεσσαλικού συλόγου ανεβασμένα στην βιβλιοθήκη όμηρος

σε 'σένα λοιπόν χαζέ, έχω να προτείνω αυτό που εσύ μου έμαθες. αφού έχεις το σάνσα, χρονοδιακόπτης ύπνου φίλε. εμένα με έχει σώσει. προσωπικά το βάζω να κλείνει κάθε τέταρτο και πολύ με διεφκολύνει αυτό. αφαινώς στο διάδρομο όταν τρέχω μιας και το κάθε τέταρτο μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω, αφεταίρου όταν έχω ξαπλώσει και διαβάζω. εσύ βέβαια το χρόνο τον φτιάχνεις όπως σε βολεύει. τώρα βέβαια στο πρόβλημα που πατάς κατά λάθος το επόμενο τρακ, εκεί δε σου έχω λύση. όσο για τη μπαταρία, εγώ την ελέγχω συνεχώς και κάπου στο 20 τοις 100, το βάζω στη φόρτιση.
Νίκος.