καλημέρα Νικόλα! δοκίμασες αυτό που σου είπε ο Σάκης; δηλαδή να κάνεις διαμόρφωση στο φλασάκι; ίσως εκεί να βρίσκεται η λύση στο πρόβλημα. εγώ που έχω εκτός του σάνσα κλιπ και ένα παμπάλαιο mp3 πλέιερ, δεν αντιμετοπίζω κανένα απολύτως πρόβλημα. λέω λοιπόν με τη διαμόρφωση μήπος έρθει στα ίσα του.
Νίκος.