καλημέρα χρυσέλλα, καλημέρα σε όλους-ες. όλα αυτά τα νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με την ειδική αγωγή φωρτώνονται έναν πακτωλό εργασιών που τους αναθέτουν οι καθηγητές με υποχραιωτικό τρόπο προκειμένου να περάσουν τα μαθήματα. μπαίνουν πολλές φορές λοιπόν στην λογική να ανταποκρίθουν στις προΫποθέσεις που θέτει η κάθε έρευνα, εισ βάρος τις περισσότερες φορές της ουσίας. επίσης  μέσω αυτών των ερευνών διμηουργούνται στερεότυπα των αναπηρών των οπιών αναφέρονται αυτές οι εργασίες.  καθηγητές έχουν συγχράψει όλοκληρα βιβλία με τον μόχθο των σπουδαστών,. θυμάμαι πρίν μερικά χρόνια είχαν  έρθει φοιτητές απο το παρακάτω πανεπηστίμιο με θέμα εργασίας αν μπορεί ένας-μία τυφλός-η  να καταλάβει την διαφορά βάρους   κρατώντας μίκρα βαράκια μια στο αρισςτερό και μιά στο δεξί χέρι. έχω ένα σορρώ παραδειγματα που αποδεικνίουν το άχρηστο   του πράγματος.
γρηγόρης
Στις 1/11/2018 12:16 μ.μ., ο Chrysella Lagaria έγραψε:
Καλημέρα Θανάση!
Τυχαία έπεσα πάνω στην έρευνα και στο facebook Και βρήκα αυτό:
«Nikoletta Dimka
Καλησπέρα σας,
Στα πλαίσια εκπόνησης της διπλωματικής μου εργασίας στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
για την απόκτηση του μεταπτυχιακού μου τίτλου, διεξάγω μια έρευνα με θέμα τα
ΑμεΑ και τον τουρισμό. Δεν παίρνει παραπάνω από 5 λεπτά, είναι ανώνυμη και δεν
συλλέγονται από αυτήν προσωπικά δεδομένα. Θα ήμουν ευγνώμων αν συμπληρώνατε το
ερωτηματολόγιο μου. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.»
υγ. Θα τελειώσουμε σχολείο, πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακά και διδακτορικά και δεν
θα μάθουμε ποτέ ότι το πλαίσιο είναι ένα χαχα!

Χρυσέλλα Λαγαρία

1 Νοε 2018, 09:24, ο χρήστης «Θανάσης Κατσαγάννης <thkatsagan...@gmail.com>»
έγραψε:

Καλημέρα Χριστίνα.
Μπορείς να μας δόσεις περισότερες πλιροφορίες για την έρευνα
Πιός την κάνει, για πιό πανεπηστίμιο και λιπά.
Θανάσης.