yeah.. tuan e1 datang... best2... tuan... nk mintak jasa baik tuan untuk
bagi talk untuk slot "pengenalan kepada perisian sumber terbuka" selama
sejam... surat jemoutan akan dihantarkan kepada tuan setelah urusan no.
rujukan kolej selesai... KACANG POOL yang sedap2 nanti saya survey....

Join Open Source Developers Club Malaysia http://www.osdc.my/

Facebook Fan page

http://www.facebook.com/group.php?gid=98685301577

http://www.facebook.com/OSDC.my