ikut perisikan saya cik cawanpink.net adalah salah sorang ajk pertandingan.
rasanya boh pun mungkin terlibat sama.

tapi saya ingin ingatkan rasuah dalam bentuk hadiah / saguhati / salah guna
kuasa adalah salah dari segi undang2 ;-)

kalau tanya team krimnet - depa nak makan free aje..... hahahaha..... love
of coding + free food ;-)

Join Open Source Developers Club Malaysia http://www.osdc.my/

Facebook Fan page

http://www.facebook.com/group.php?gid=98685301577