ini berkaitan dgn ebook di terengganu ke ? ebook di terengganu ni tajaan
kerajaan negeri terengganu. content dari dbp.

mungkin kalau approach moe - moe, akan beri jawapan ebook ni di luar kawalan
mereka

anyway, paperwork untuk kerajaan negeri terengganu tu saya boleh buat -
bukan susah sangat 3 muka aje

// ps. cikgu pernah sampai ke alhambra ke ? saya pernah sampai ke sana di
granada pada tahun 1988 - memang kagum

2009/12/3 cikgu ayob <ayob.alham...@gmail.com>

> Alhamdullilah...ada respon baik..
> and ada idea ..yang baik..power..
> kalo mcm tu,,,kita push moe dulu..
> ala...sekurang2 nya...buat dulu...1 sekolah...1 daerah..untuk oss..
> untuk permulaan..
> yang penting...ada pemantauan dari MOE,,OSCC (MAMPU).
> mcm LINUX VARSITY...libatkan juga dengan sekolah2 yang terdekat..
> libatkan guru2 yang berminat.
>
> 1 Keadaan yang saya terfikir, apabila sesebuah sekolah guna oss,
> contoh : PCBSD, UBUNTU, FEDORA
> tidak perlu lah menggunakan antivirus KASPERSKY yang disediakan oleh
> GITN..
> [...]

Join Open Source Developers Club Malaysia http://www.osdc.my/

Facebook Fan page

http://www.facebook.com/group.php?gid=98685301577