yup, betul tu. ddos need to be secured at the router.

tapi memang sedih betul lah with the indon v malaysia cyber war.

memang tak senang lena esp kalau ada .gov.my sites ! took us 4 weeks to
secure the web app we developed. hosted on centos and ubuntu server lts
(easier software management)

kami punya own company sites on shared hosting tak dapat nak access ! tak
tahu lah apa yg tengah jadi.