OK terima kasih di atas penjelasan .

Saya sudah daftar , pembayaran jika saya buat lepas tu nak email pada siapa
pengesahan pembayaran ? ahli ada kad ahli tak ? jika contoh mcm saya ada
idea perniagaan , dan laksanakan perniagaan di bawah nama koperasi ,
bagaimana pula kadar keuntungan di kira? berapa untuk ahli yang melaksankan
dan berapa pula kepada kostem ?

Sekian Mohon penjelasan .

Pada 23 September 2012 11:32 PTG, Raja Iskandar Shah <