ermm not in my list lah.. yg penting xbising, tenang sedap nak
sembang+selesa dan ada parking yg mudah.. senaraikan kawasan2 pilihan:

klu aku la..

1- Bintang Bistro Equine (24jam) tp klu kwn2 dr KL jauhlah..

2- Old Town White Cofee Kerinchi.. ( transport keliling senang.. wifi laju)

3- lain2..

:

> [...]

OSDC.my Discussion Group In Facebook
http://www.facebook.com/groups/osdcmalaysia/

Malaysia Open Source Conference 2013 (MOSCMY)
Anda menerima mesej ini kerana anda melanggan kumpulan "OSDC.my Mailing List"
Google Kumpulan.
Untuk menyahlanggan kumpulan ini dan berhenti menerima e-mel daripada kumpulan,
hantarkan e-mel ke osdcmy-list+unsubscr...@googlegroups.com.
Untuk mengirim kepada kumpulan ini, hantarkan e-mel kepada
osdcmy-list@googlegroups.com.
Lawati kumpulan ini di http://groups.google.com/group/osdcmy-list.
Untuk melihat perbincangan ini di web, lawati
https://groups.google.com/d/msgid/osdcmy-list/CAAmukL7mSD9K66jcUO0LJFch4iKo%3DNQ8UOV20Hmqp8FYBeyJmA%40mail.gmail.com.
Untuk mendapatkan pilihan lanjut, lawati https://groups.google.com/d/optout.

Kirim email ke