Si tienes toda la razón, pero que no vengan diciendo en el enlace que hay al
lado del iconito que cumplen con el nivel triple A...... (212 fallos en el AA y
9 en el AAA)
"O compromiso do Concello de Lugo é acadar de xeito permanente na totalidade
dos contidos do portal o nivel triple "A" establecido pola WAI, o máis esixente
en canto ás medidas de accesibilidade."
(Si no me equivoco en mi traducción del gallego)
Saludos