From: Ronald P Putra [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, December 02, 2004 2:13 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: RE: [EMAIL PROTECTED] PKS Gelar AKSI bingkainya "SolidaritasFallujah
-Iraq"

waalaikum salaam wr wb

:-)) ... syukurlah kalau memang iyo ado paratian,
manyauak pahalo sanak namonyo tuh, tarimo kasih
pulo dari ambo,

ha..ha..ha... indak ado nan serius doh Andi,
bisa jadi pak sopir tuh biaso seh dek inyo kiniko,
cuma Andi  yang agak serius menanggapinyo...  :-))
makonyo ambo sampaikan ma'af ka sopir tuh
kalau Andi basobok baliak, tolong sampaikan
dari ambo yoh...

yolah, alah sampai dek Andi tuh,
ambo cukuikan pulo disiko, awak rubah topik no,
kamuko, indak akan ambo posting ttg PKS laih doh,
tapi kalau lupo, ma'afkan ambo yoh...  :-))

Jadi kalau bisuak ado juo PKS lai,
anggap seh : "alah lupo pulo si Ronald ko mah..."

wassalaam,
Ronald