From: "asadi rasyid" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <palanta@minang.rantaunet.org>
Sent: Tuesday, March 21, 2006 4:33 PM
Subject: Re: [EMAIL PROTECTED] Sekedar sharing (dari ambo)

> Assalamualaikum wr.wb.
>
>   Sabalun no ambo mohon maaf, karano tanpa diminta ikuik pulo mangomentari
posting-2 sanak balakangan ko. Mukasuik ambo ikuik, hanyo sekedar mambarikan
masukan, kok lai ka bermanfaat, ...ndak ado mukasuik lain. Sabab, risih juo
raso no mancaliak dunsanak lamo bana baradu pikiran.  Kok indak bermanfaat
taraso di sanak,.. abaikan atau delete sajo lah.  Ambo ndak ka bapolemik
doh.

>   Mengamati reaksi atas posting Rahima nan cukuik banyak balakangan ko,
dan tamasuak jawaban-2  dari dd Rahima sendiri.  Kalau ambo ndak salah
manyimpulkan,  pokok masalah no adolah soal " kelayakan penempatan  jenis
tulisan  nan dikirim dd Rahima ka palanta", bukan mengenai isi (substansi)
tulisan tu sendiri. --- dari segi isi, ambo akui tulisan dd Rahima bagus (
dalil-2 no punyo landasan hukum yang kuaik), dan tantu bamanfaat.

>   Kalau memang iyo soal " kelayakan penempatan jenis tulisan  no tu nan
jadi pokok soal, ... raso no ndak prisip bana do tuh sanak. Sudahlah,...raso
no sayang energi kito buang untuak bapolemik di level itu.  Banyak hal nan
labiah penting dari itu nan paralu kito adok-i. Ambo yakin, sanak paham jo
nan ambo mukasuik.

>   "Kok ndak paralu jo posting tu, (mungkin alah pernah mambaco, atau alah
tau), abaikan sajo atau di delete sajo lah. Kecuali kalau isi (substansi) no
tu nan malenceng dan maracuni pikiran awak, buliah lah kito buang energi
habis-2 an adu pandapek.  Itu pun ndak paralu pulo awak takuik-i bana doh.
Misal no, sampai basitegang, atau sampai stres. Sabab,  bukankah Tuhan sajo
mambiakan setan hadir didunia ko untuak mancilakokan manusia ???. Bukankah
untuak itu awak diagiah pulo akal jo pegangan berupa wahyu Nya ???.
>   Sanak kasado no, seorang filsuf pernah pulo mangatokan : "hidup
merupakan perjalanan panjang tentang kerendahan hati".