-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of proto_melayu
Sent: Tuesday, September 05, 2006 10:14 AM
To: palanta@minang.rantaunet.org
Subject: Re: [EMAIL PROTECTED] Melayu Minangkabau - Wahabi memerangi
kesesatan urang Islam di

Diskusi ini menarik  karena pada dekade ini paham islam puritan semakin
menggejala termasuk ide khalifah serta perang atas nama agama

Kalau menurut sumber yang proto miliki Wahhabisme adalah teologi puritan
yang dasar dasarnya disusun pada abad 18 dipelopori oleh Muhammad ibn
"abd al- Wahab . memang pada penghujung abad 18 doktrin wahabi
digabungkan dengan kekuatan politik dan militer Al Saud dengan tujuan
menentang hegemoni Usmaniyyah di kawasan Arab. Walupun kemudian gagal
akibat campur tangan Mesir.  Namun ideology ini tetap bertahan dan
bahkan tetap bergabung dengan kekuatan militer dan politik suku suku di
sekitarnya..

--- In [EMAIL PROTECTED], "Ahmad Ridha" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;

Angku Ridha yth :

Ambo juo sangat tertarik dengan masalah ko apolai dikaitkan dengan hal
73 aliran dalam agamo kito, sahinggo bisa akan menjadi pemikiran kito
taruih. Samantaro iko semacam filternyo bagi kito adolah seperti yang
diumumkan DEPAG kalau kito akan naik haji :
Walau ditamui berbagai proses beribadah di Tanah Haram, agar awak tatap
konsisten jo nan kito palajari salamoko, indak paralu ragu.

Hal nan alun tarang dek ambo adolah :

Apakah Wahabi iko samo  jo Salaffy nan kini banyak nampak dek kito ?

Karano bulan kapatang kelompok Wahabi iko, sayang nyo ikuik dihujat pulo
dek masyarakat Islam di daerah Nusa Tenggara ( Lombok ?).
Apo iko mirip jo masalah Kaum Tuo- Kaum Mudo dinagari awak awal abad ke
20 saisuak ?

Anehnyo dari MUI alun ado tanggapan terhadap  masalah iko nampak. Sabab
kalau ado masalah antaro awak samo awak, MUI sebaiknyo mendinginkan dan
mencari jalan kaluanyo, kalau indak nan non-muslim akan batapuak tangan
taruih.

Demikian
Salam ambo
StRA