Cocok tu nakan Eva Nukman.,

  Untuak darurat/samantaro bulaih sajo. Tapi kalau daruratnyo
  bakaturuihan sampai belasan tahun cando RN, iyo indak
  darurat lai.

  Maoh Mak Ban dan cs ambo di RN, sangajo ambo
  angek-i taruih supayo ba-beha capek RN/RF awakko.

  Wassalam
  ajoduta/-60/usa

eva nukman <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

assalaamu'alaykum wr. wb.

iyo Beni,
rasonyo dulu ambo baorganisasi kinya kiun lai punyo rekening surang.
indak sarik dan indak pakai notaris sagalo do. apo babeda caro maurus
rekening utk organisasi tanpa badan hukum dengan organisasi berbadan
hukum?

dulu organisasi yg ambo ikuti mandapek donatur tetap urang bule.
baagiah lah nomor rekening ambo krn waktu tu ambo nan pacik pitih di
sinan. si bule ko oke sajo, tapi sambia bagarah inyo batanyo ka ketua
dan anggota lain, "do you trust her? dia bisa saja ngabur bawa uang
kalian lho." :D
sudah tu kami buek rekening baru. beres. bank baru namuah mangaluakan
pitih kalau ado tando tangan ambo jo tando tangan ketua.

va (37+)
Duesseldorf

wrote:
> Nal..
>
> apa sih susahnya bikin rekening organisasi ? saya beberapa tahun lalu ketika
> menjadi ketua Gonjong Limo Jogja dengan anggota yang tidak terlalu banyak
> bisa tuh bikinnya. gak ribet ribet amat.

Sukseskan Pulang Basamo 2008
visit: www.west-sumatra.com