Hello.

I just want to launch my hotsync from a button on my PC screen (hotsync
between Palm device and PC).
how can i do ?

thanks

_________________________________________________________________
Dale rienda suelta a tu tiempo libre. Encuentra mil ideas para exprimir tu ocio con MSN Entretenimiento. http://entretenimiento.msn.es/



-- For information on using the Palm Developer Forums, or to unsubscribe, please see http://www.palmos.com/dev/support/forums/

Reply via email to