Bu grupta gelen mesajlar toplu olarak geliyor. Herhangi bir mesaja cevap vermek istediðimde,o konuyu tek baþýna seçemiyorum. Pardus kullanýmýyla ilgili bir sorun deðil ama,benim gibi bir acemi için önemli bir iletiþim kurma sorunu haline geldiði için paylaþmak istedim. Saygýlar,sevgiler.
- [Pardus-kullanicilari] Mesajlara cevap verilme y öntemi. Hasan Ozcelik
