Merhaba kardeþ, nasýl baðlandýðýný ve telefonu nasýl modem olarak tanýttýðýný
daha detaylý yazarsan çok memnun olacaðým. Telefonum Sony Ercisson T610 ve USB
Data Kablosu olarak baðlýyorum ve ayrýca Bluetooth baðlantýsýda mevcut.
Bluetooth ayarlarýný yapýyorum ama modem olarak bir türlü tanýtamadým.
Windowsta gayet rahat her iki þekildede baðlanýyorum. Ben 3 yýl önce Linuxta
GPRS kullandým. RS232 kablosu ile direkt algýlýyordu. Þimdiki telefonlar ya
bluetooth yada USB olarak baðlanýyor. Þu anda PARDUS ta tanýmlý ne kadar modem
varsa hepsini denedim ama baþaramadým. Teþekkürler....
Kimden: battal
Gönderilmiþ: Per 04.05.2006 00:45
Kime: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Konu: [Pardus-kullanicilari] Yanýt: GPRS Ýnternet
--- Hikmet Temiz <hikmettemiz at maliye.gov.tr> yazdý:
> Zamanýmýz Ýletiþim çaðý ve gittikçe
> kablolardan daha da uzaklaþýyoruz. Bu nedenle her
> türlü kablosuz teknolojinin yeni PARDUS 1.1 de
> ilave edilmiþ olmasý lazým GPRS kullanýcýlarý
> için þu ana kadar bir çözüm bulunmuþ deðil
> (Öeneðin BLUETOOTH ve USB DATA KABLOSU ve
> KIZILÖTESÝ üzerinden GPRS) ve bazý arkadaþlar
> da wireless (Sadece Ýntelin wireless'i tanýyor)
> baðlantýsý yapamýyorlar ve sürekli forumlarda
> çözüm bekliyorlar ve bu sorunlar bu problemi
> yaþayan arkadaþlarý baþka linux versiyonlarýna
> (Knopix v.s.) yönlendiriyor (Örneðin ben bir
> notebook aldým ve 6 ay TELSÝM den GPRS hakký
> kazandým ama PARDUS tan baðlanamýyorum ve
> bitmesine 3 ay kaldý). Bunun önüne geçebilmek
> için bence en önemli olan her türlü iletiþimin
> saðlandýðý bir PARDUS olacaktýr. Ýletiþim
> saðlandýmý diðer çözümler kendiliðinden
> hallolacaktýr. Ben þahsen Windows üzerinden
> baðlanýp PARDUS ta yaþadýðým sorunlarý size
> yazmayý açýkçasý garip buluyorum. Sizce haklý
> sayýlmazmýyým.....
Merhaba arkadaþým; 6 aydýr telsim GPRS
kullanýyorum ve 5 aydan beride Pardus kullanýyorum.
Pardus'un gprs ile ilgili bir sorunu yok. (en azýndan
telefonu USB kablo ile baðlarsak)(bluetooth ile
deneme fýrsatým olmadý) Söylediklerinizin tam
tersine en güçlü linux daðýtýmlarý bile
baðlanmamakta direnirken (tek sorun telefonu modem
olarak göstermekte) Bu iþlem pardus'ta hiç
zahmetsizce gerçekleþti ve hala internetteyim.. 2
motorola 1 nokia telefonum var hepside sorunsuz bir
þekilde modem olarak kullanýlabiliyor..
Herkese kolay gelsin!!
___________________________________________________________________
Yahoo! kullaniyor musunuz? http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari mailing list
Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL:
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060504/0efe1641/attachment.html