Merhaba, Yeni kullanýcý ve üyeyim. PC WORLD' de çýkan Pardus 1.0' ý sorunsuz kurdum. Ama;
1. Posta hesaplarý için kullanýlan @ iþaretini tuþlarla yapamýyorum 2. KMail gelen postalarýmý indirdi ama gelen kutusu içeriðini göremedim. Buna raðmen cevapla menüsüne basýnca postalar sýrasýyla teker teker görünüyordu. KMail postalarý hangi dosyada saklýyor.Postalarýmý yedeklemem için yerlerini bilmem gerekiyor. 3. Xerox Phaser 3121 yazýcýyý sisteme tanýtamadým. 4. Skype Pardus ile çalýþýyor mu ? 5. Pardus ile çalýþan antivirus ve antispy programlarý hangileridir. Yardýmlarýnýz için teþekkür ederim. Saygýlarýmla, Dr Arif Kaygusuz -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060504/cf2e39ab/attachment.htm
