arkadaslar ben tum updateleri yapiyorum. akabinde /var/cache/pisi/packages/
altýnda tum pisi paketleri bulunuyor... bunlarý cd ye yazabilirsiniz ya da
benim yaptigim gibi harici bir diske alabilirsiniz. ben harici diskte pisi
diye bir klasor'e kopyalýyorum hepsini. yeniden pardus'u kurdugumda (kendime
gore yaziyorum siz hangi klasore aldiysaniz onu kullanin) konsolda

cd /media/sda1/pisi/
sudo pisi it *.pisi

diyorum. size root þifrenizi soracak. onu yazmanýz güncellemeler acisindan
yeterli.

umarim faydam dokunur. saygilarimla....

On 5/4/06, Harun <harungungor at gmail.com> wrote:
>
> Benim de evimde internet yokken depodan tüm paketleri indirip 2 adet CD'ye
> yazmýþtým (pisi-index.xml  dahil) sonra pisi'den yeni depo ekle diyerek
> adresi CD-ROM gösterdim ve offline bir depom oldu :) sanýrým sorduðunuz bu
> tür bir þeydi.
>
>
> 04.05.2006 tarihinde Hayrullah COÞKUN <coskunhayrullah at gmail.com> yazmýþ:
>
> > size önerim eðer iþyeriniszde pardusu kurup bütün updateleri yapýn sonra
> > /usr/tmp olmasý lazým burda pisi adýnda klasör açýlacak kurulumlar bittikden
> > sonra bunu alýn ve kopyalayýn sonra evdeki pardus istediðiniz bir yere
> > kopyalayýn depo eklemlerde yeni depo eklyip yolu gisterin buarada pisi
> > pakatlerinin olduðu dizinde xml dosyasý olamlý siz eðer dediðim gibi
> > yaparsanýz tmpde bu dosya mevcud olacak bunu pisi paketlerinin içine atýn ve
> > ordan yüklemeyi yapýn bu þekilde internetden deðil pisiden yapmýþ
> > olacaksýnýz updateleri :) kolay gele baþarýlar.
> >
> > On 5/4/06, HAKAN ARIN < hakanarin at gmail.com> wrote:
> >
> > >  1. http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1/pisi-index.xml
> > Pardus Son Kullanýcý Deposu
> >
> > 2. http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1-test/pisi-index.xml
> > Pardus Test Deposu ( Son Kullanýcý Ýçin Tavsiye Edilmez )
> >
> > Bu adreslerden indireceðin pisi dosyalarý ve aþaðýdaki linkteki yazý
> > yardýmý ile bu iþi yapabilirsin. Ama pisi dosyalarýný indirdikten sonra ayný
> > yerdeki *pisi-index.xml *dosyasýný indirmeyi unutma ve eðer pisi
> > dosyalarýnýn uzantýlarý inerken deðiþmiþ ise tekrar .pisi yapmayý unutma.
> >
> > http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=475
> >
> >
> >  On 5/4/06, yusufkenan durmus < yu_durm at yahoo.com> wrote:
> >
> > > Evimde internet yok. Bu sebeple pisi ile güncelleme
> > > yapamýyorum. Benede
> > > ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pisi/source/  adresindeki
> > > paketleri indiriyorum. Evdeki bilgisayarýma
> > > kopyalýyacaðým. Pisi ile bu paketleri
> > > kullanabilirmiyim?
> > > Piside bu þekilde güncelleme  özelliði varmý?
> >
> >
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
>
>
> --
> ----------------------------------------------------------
> Harun Güngör.
> MSN: gungorharun at hotmail.com
> ICQ: 31329952
> Yahoo Messenger : hgungor at yahoo.com
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060504/0cf3c8e9/attachment.html
 

Cevap