Sorunu çözdüm. Araçlar-->Eklentiler'den bazý eklentileri kaldýrýnca,belirttiðim bant kayboldu. Hangi eklenti olduðunu sormayýn,anýmsamýyorum çünki.
> ---------- Yönlendirilmiþ ileti ---------- > From: "Hasan Ozcelik" <hasanozcelik35 at gmail.com> > To: "pardus-mail grup" <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr> > Date: Thu, 4 May 2006 13:26:01 +0300 > Subject: [Pardus-kullanicilari] Mozilla Firefox eklentileri. > Mozilla firefox eklentilerini güncelledikten sonra,tarayýcý penceresinin > altýnda kalýn bir þerit üzerine <! DOCTYPE overlay SYSTEM > ''chrome://ffmenubuttons/locale/ffmenubuttons.dtd''> biçiminde bir uyrý > çýkýyor ve neredeyse penceremin yüzde 10'unu kaplýyor.Bu uyarý hakkýnda bilgi > ve deneyimlerinizi paylaþabilirmisiniz. > Saygýlar,sevgiler. > >
