Sorunu çözdüm.
Araçlar-->Eklentiler'den bazý eklentileri kaldýrýnca,belirttiðim bant kayboldu.
Hangi eklenti olduðunu sormayýn,anýmsamýyorum çünki.


> ---------- Yönlendirilmiþ ileti ----------
> From: "Hasan Ozcelik" <hasanozcelik35 at gmail.com>
> To: "pardus-mail grup" <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
> Date: Thu, 4 May 2006 13:26:01 +0300
> Subject: [Pardus-kullanicilari] Mozilla Firefox eklentileri.
> Mozilla firefox eklentilerini güncelledikten sonra,tarayýcý penceresinin 
> altýnda kalýn bir þerit üzerine <! DOCTYPE overlay SYSTEM 
> ''chrome://ffmenubuttons/locale/ffmenubuttons.dtd''>  biçiminde bir uyrý 
> çýkýyor ve neredeyse penceremin yüzde 10'unu kaplýyor.Bu uyarý hakkýnda bilgi 
> ve deneyimlerinizi paylaþabilirmisiniz.
> Saygýlar,sevgiler.
>
>

Cevap