herhangi bir library yeniden yüklendiðinde ona baðýmlý tüm paketlerin
tekrardan kaldýrýlýp yüklenmesimi lazým. örneðin DirectFb yeni versiyon
derleyip yükleyince daha önce yüklenmiþ olan mplayer çalýþmadý, clanbomber
çalýþmadý vb. tekrar DirectFb eski versiyon kurunca çalýþtý. Bu nasýl
düzenlenebilir
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060506/0244681c/attachment.htm
 

Cevap