Ucuz pahalý bilmiyorum ama forumlarda mail listlerde bazý arkadaþlar güncel sürüm diye baðýrýyorlar bende bir deneme yaptým. Çalýþtý . Ýþlemci ve ram konusu herkesin kendi t asarufu.
06.05.2006 tarihinde Umut D. <linuxlist at gmail.com> yazmýþ: > > Sadece guncelleme icin linux portu bulunan bir yazilimi emulasyonla > kullanmak ne kadar mantikli? Bizim CPU ve RAM'lerimiz Wine uzerinden > calistiracak kadar pahali olmayabilir... :) > > > > On 5/6/06, Ahmet Nuri Deniz <ahmetnuri at gmail.com> wrote: > > > Mozilla FireFox güncellemeleri için çözüm önerisi > > > Biraz pc ye fazla yükleniyor ama iþe de yarýyor. Öncelikle Wine > Sürümlerini paketleyen arkadaþa teþekkürü bir borç bilirim. Çünkü benim > çözümüm Wine Üzerine kurulu. > > Bunu yapmak için > > 1- Wine paketini kurun > > 2- FireFox un Windows versiynunu kurun > > 3- Bütün fonksiyonlarý çalýþýyor. Güncelleme dahil. > > kolay gelsin > > > Ayný iþlemi OpenOffice içinde denedim ama sistemi gerekli yönetici haklarý > ile giriþ yapmanýz lazým diye bir hata verdi bu sorunun çözümünü bilen varmý > . > > Denediðim bir kaç programda dah bu hatayý verdi > > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -- Ahmet Nuri DENÝZ -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060506/b01116ea/attachment.html
