Ucuz pahalý bilmiyorum ama forumlarda mail listlerde bazý arkadaþlar güncel
sürüm diye baðýrýyorlar bende bir deneme yaptým. Çalýþtý . Ýþlemci ve ram
konusu herkesin kendi t
asarufu.


06.05.2006 tarihinde Umut D. <linuxlist at gmail.com> yazmýþ:
>
> Sadece guncelleme icin linux portu bulunan bir yazilimi emulasyonla
> kullanmak ne kadar mantikli? Bizim CPU ve RAM'lerimiz Wine uzerinden
> calistiracak kadar pahali olmayabilir... :)
>
>
>
> On 5/6/06, Ahmet Nuri Deniz <ahmetnuri at gmail.com> wrote:
>
> >  Mozilla FireFox güncellemeleri için çözüm önerisi
>
>
>  Biraz pc ye fazla yükleniyor ama iþe de yarýyor. Öncelikle Wine
> Sürümlerini paketleyen arkadaþa teþekkürü bir borç bilirim. Çünkü benim
> çözümüm Wine Üzerine kurulu.
>
> Bunu yapmak için
>
> 1- Wine paketini kurun
>
> 2- FireFox un Windows versiynunu kurun
>
> 3- Bütün fonksiyonlarý çalýþýyor. Güncelleme dahil.
>
> kolay gelsin
>
>
> Ayný iþlemi OpenOffice içinde denedim ama sistemi gerekli yönetici haklarý
> ile giriþ yapmanýz lazým diye bir hata verdi bu sorunun çözümünü bilen varmý
> .
>
> Denediðim bir kaç programda dah bu hatayý verdi
>
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>


--
Ahmet Nuri DENÝZ
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060506/b01116ea/attachment.html
 

Cevap