Cumartesi 6 May 2006 20:47 tarihinde, Gizli Gipgizli þunlarý yazmýþtý:
> pisi it http://www.erdinc.info/pardus/speedtouch-firmware-3.0.1-1.pisi > pisi it http://www.erdinc.info/pardus/speedtouch-1.3.1-1.pisi > > Diye yazýlmýþ. Konsola bunlarý yazýcaz Pardusda sanýrým.Root olupmu > yazýlacak olmadanmý?Ýnternete baðlanamýyoruzki adres verelim.iHome dizinie > atmamýz gerekiyor sanýrým? > Kernel güncellemesi falan yapýlmayacakmýBu kadarmý yani 4 adýmda biticekmi > pardus. > vpi ve vci bunlar ne demek bilmiyorum birde yardýmcý olursanýz sevinirim. Merhaba, Bildiðim kadarýyla yardýmcý olmaya çalýþayým... http://www.erdinc.info/pardus/speedtouch-firmware-3.0.1-1.pisi http://www.erdinc.info/pardus/speedtouch-1.3.1-1.pisi Bu dosyalarý windows vs bi yerden indirip pardusunuzun home dizinine koyunuz. Sonra konsolu açýn, ve konsolda su yazýp þifrenizi girip root olun, þu anda home dizinininde olmanýz gerekiyor konsolda. Deðilseniz gelin. Sýrasýyla pisi it speedtouch-firmware-3.0.1-1.pisi pisi it speedtouch-1.3.1-1.pisi yazarak kurulumlarý gerçekleþtirin... Sonra Wiki'de yazan komudu yazýn, ISS Þifreniz kullanýcý adýnýzý felan isteyecek, vpi vci denilen þeyler de ADSL ayarlarýnýzla ilgili bildiðim kadarýyla. TürkTelekom veriyor olsa gerek onu da, tam hatýrlamýyorum. Ama modemin ayarlarýný yaparken bu bilgileri girmek gerekiyor. Aksi takdirde nete baðlanamýyorsunuz. Kolay gelsin...
