Pazar 7 May 2006 12:54 tarihinde, can comert þunlarý yazmýþtý: 

> Ýkincisi de rpm2targz diye bir program veya eklentinin rpmleri tar haine
> getirdigini öðrendim fakat bu paket sistemimde yüklü olmasýna ragmen nasýl
> kullanýlacagýný cözemedim

/ dizini altýnda root haklarýna sahip olarak "rpm2targz dosyaadi" komutunu 
vermeniz yeterli.
 

-- 
Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds

Cevap