Pazar 7 May 2006 12:54 tarihinde, can comert þunlarý yazmýþtý: > Ýkincisi de rpm2targz diye bir program veya eklentinin rpmleri tar haine > getirdigini öðrendim fakat bu paket sistemimde yüklü olmasýna ragmen nasýl > kullanýlacagýný cözemedim
/ dizini altýnda root haklarýna sahip olarak "rpm2targz dosyaadi" komutunu vermeniz yeterli. -- Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org> http://arda.linuxmarket.org Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds
