Bende ayný sorunu yaþadým. Ttnet'e geçiþ ayarýný nasýl yapýyoruz,bilgi verebilirmisiniz. Teþekkürler.
13.07.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmýþ: > > Arkadaþlar > server baðlantýsý koptu sunucuda bir arýza mý var acaba ttnet e geçtim > maili buradan atýyorum.Teþekkürler > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060713/214df7db/attachment.html
