merhaba..
"güncellemeleri yapýlmýþ 1.1 alfa kullanýyorum"
"CTRL+ALT+Esc" kýsayolunu kullanarak bir programý öldürmek istediðimde;
bazen: kurukafa pýrpýr ediyor.. ama sabitlenmiyor..
bazen: Esc'yi býrakýp -CTRL+ALT basýlý iken- kurukafayý fareyle
kullanabiliyorum...
bazen: kýsayolu basarken "KSysGuard" açýlýyor..
tabii bazen tek basýþta kurukafayý sabitlediði de oluyor.. ama genelde olmuyor
ve üç-beþ tekrar edince söylediðim durumlar oluþuyor..
uzatmadan :)
bu kýsayol böyle-farklý biçimlerde de çalýþabilir bir þey mi..
yoksa ben mi beceremiyorum :)
sizler nasýl beceriyorsunuz..
hoþça kalýn