merhaba... :) "güncellenmiþ 1.1 alfa kullanýyorum" içimizde ekran koruyucuyu kullanan var mý acaba.. ben de hiç bir ayar yapmadan; rahatsýz edilmezse on dakika sonra uyuyor.. -siyah ekran- ayarlayýnca; seçimi yapýyorum-deniyorum- 5 dakika da otomatik baþlat-uygula-tamam diyorum.. ama yine on dakika sonra siyah ekranla uyumaya geçiyor.. eksik-yanlýþ yaptýðým-beceremediðim nedir bilmiyorum.. :) ve.. ekran koruyucu "kullanmama" seçeneðimiz yok mu ? hoþça kalýn
