merhaba... :)
"güncellenmiþ 1.1 alfa kullanýyorum"
içimizde ekran koruyucuyu kullanan var mý acaba..
ben de hiç bir ayar yapmadan; rahatsýz edilmezse on dakika sonra 
uyuyor.. -siyah ekran-
ayarlayýnca; seçimi yapýyorum-deniyorum- 5 dakika da otomatik 
baþlat-uygula-tamam diyorum.. ama yine on dakika sonra siyah ekranla uyumaya 
geçiyor..
eksik-yanlýþ yaptýðým-beceremediðim nedir bilmiyorum.. :)
ve.. ekran koruyucu "kullanmama" seçeneðimiz yok mu ?
hoþça kalýn

Cevap