pardus kulla
>From: Server Acim <sacim at kde.org.tr> >Reply-To: <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr> >To: Pardus Kullanıcıları <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr> >Subject: [Pardus-kullanicilari] Onemli bir depo sorusu >Date: Thu, 13 Jul 2006 15:00:56 +0300 > >Merhaba, >Ben okuldaki bilgisayarýmdaki tüm yedekleri aldýktan sonra, makinenin >tamamýna >Pardus 1.1Alpha1 kurdum. >Depo listesinin sonunda /index.xml.bz2 diye bir bitiþ var. > >Hatta ilk kez "pisi ur" komutunu verdiðimde "No signature found for >http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2" diye bir uyarý >çýkýyor. Yani bir imza bulunamadý diyor. Sorun sondaki "bz2"den mi >kaynaklanýyor. > >Onun dýþýnda þu ana kadar makine iyi gidiyor. Samsung ML-1520 yazýcýmý 1510 >olarak tanýttým. Deneme çýktýsý aldým. > >Sevgiler. >-- >Server Acim (-Besteci,-Üniversite Öðretim Üyesi) >http://web.inonu.edu.tr/~sacim > >"Besides composing my music, I've devoted myself to Open Source philosophy >and making healthy translations for the sake of PARDUS OS." >_______________________________________________ >Pardus-kullanicilari mailing list >Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr >http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari _________________________________________________________________ Sohbet ve eglence, web kamera ve sesli sohbet Messenger'de. http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584
