pardus kulla

>From: Server Acim <sacim at kde.org.tr>
>Reply-To: <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
>To: Pardus Kullanıcıları <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
>Subject: [Pardus-kullanicilari] Onemli bir depo sorusu
>Date: Thu, 13 Jul 2006 15:00:56 +0300
>
>Merhaba,
>Ben okuldaki bilgisayarýmdaki tüm yedekleri aldýktan sonra, makinenin 
>tamamýna
>Pardus 1.1Alpha1 kurdum.
>Depo listesinin sonunda /index.xml.bz2 diye bir bitiþ var.
>
>Hatta ilk kez "pisi ur" komutunu verdiðimde "No signature found for
>http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2"; diye bir uyarý
>çýkýyor. Yani bir imza bulunamadý diyor. Sorun sondaki "bz2"den mi
>kaynaklanýyor.
>
>Onun dýþýnda þu ana kadar makine iyi gidiyor. Samsung ML-1520 yazýcýmý 1510
>olarak tanýttým. Deneme çýktýsý aldým.
>
>Sevgiler.
>--
>Server Acim (-Besteci,-Üniversite Öðretim Üyesi)
>http://web.inonu.edu.tr/~sacim
>
>"Besides composing my music, I've devoted myself to Open Source philosophy
>and making healthy translations for the sake of PARDUS OS."
>_______________________________________________
>Pardus-kullanicilari mailing list
>Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari

_________________________________________________________________
Sohbet ve eglence, web kamera ve sesli sohbet Messenger'de. 
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584

Cevap