Selam kardeÅim, Ãncelikle canını sıkmak istemem ama burası pardus kullanıcıları forumu. Pardus'u biliyorsun deÄil mi?
Bence gerçekten türkçe bir destek almak istiyorsan microsoft makinana yeni çıkacak olan 1.1 in kararlı versiyonunu indir ve kur. Ama bunun için biraz beklemen ve microsoft da kalman lazım. Sonra ikisini bir arada kullanırsın. Pek cevap gelmese de suse için Åu foruma bakabilirsin. http://www.suse-tr.com ama Åurda kesin cevap gelir: http://www.linuxnet.com.tr Sorununu tam olarak dile getir. Unutma, linuxa yeni geçiyorsan, yadırgamamak için en iyi seçim pardus'tur... 14.07.2006 tarihinde Wind Force <windforceenergy at yahoo.com> yazmıÅ: > > herkese selam arkadaslar oncelikle sunu belirteyim ben > microsoft un tekelinin esiri olmak istemiyorum ama sunu da soylemeden > gecemiyecem ne yazik ki esiri olmus haldeyim biliyorum neden diyeceksiniz > iste nedeni sizeden yardım isteme sebebim ben bundan yaklasik 1 ay kadar > once ucretsiz isletim sistemi olan linux tan ve pardustan haberdar oldum > neyse gel gelelim bu isi de cok sevdim ve hemen ilk is bu isletim sistemi > hakkında bilgi edinmek icin intenet sistelerini alt üst ettim ve en sonunda > bu isle ugrasan bir kac kisi tarafından bana en uygun olan linux un suse > oldugu soylendi neyse ben de dedimki iste ben bilgisayar programciligi > okuyorum visual basic programlarini ve flash animasyonlarini calistirmaliyim > dedim dediler ki o zaman sen her ihtimale karsı suse yi ve microsoft u > beraber kur zaten bilgisayar kaldırır bu durumu iyi dedim gittim bir suse > aldım gectim karsina guc bela kurdum sonra oylece kala kaldim isin berbat > tarafi hem microsoft a kole olmak istemezken butun umutlarım bosa cıktı > cunku istedigim isletim sistemini kullanamadım aldıgım yerdeki kisi bana > pek > yardımcı olamadı neyse simdi sizlerden ricam bana suseyi ve microsotu > beraber kurmamda ve susuyi nasıl kulalnacgım konusunda yardım > etmenizdir bana bu isi ogretirseniz cok memnun olurum cunku susenin > karsısında oylece kala kalıyorum ayrıca ben istanbulda oturuyorum isteyen > arkaslarla birebir irtibat da gecebilirim size cep numaramıda veriyorum 0538 > 565 62 73 > > ------------------------------ > How low will we go? Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call > rates. > <http://us.rd.yahoo.com/mail_us/taglines/postman8/*http://us.rd.yahoo.com/evt=39663/*http://voice.yahoo.com> > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -- BuÄrahan Korkmaz -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/b0f5b3e3/attachment-0001.html
