Arkadaþým
Smatör ve acemi linux kullanýcýsý olarak daha evvel gelecek linux ve kubuntu
denemem omuþ winxp deki yaptýlarýmý yapamamýþtým 5 ay önce ulusal iþletim
sistemimiz olan Tubitak ve ulusal araþtýrma elektrýnik kriptoloji enstitüsü
bünyesinde geliþtirilen Pardus ile tanýþtým ve linux a ýsýndým Suse 10.0 ve
Knoppix de yüklü þu anda makinemde.Suse de yapamadýklarýmý Pardusda
yapabiliyorum açýkçasý bazý hallerde winxp de bile açamadýðým dosyalarý
Pardus da sorunsuz açýyorum .Benim önerim daha fazla etkin ve içerik
yönünden zengin Pardus 1.1 kararlý sürümü çýktýðýnda kur makinene fazlada
bir þeye ihtiyacýn kalmýyacaðýný sanýrým.Birçok Program mevcut ve
yansýlarýda var,gerek duyduklarýný indirir kurarsýn makinene ilave olarak
.Pardus un bünyesindeki office parogramý ve grafik programlarý ile diðer
yardýmcý programlar.Fazlasýyla iþinizi görür Kolay gelsin iyi günler

14.07.2006 tarihinde Wind Force <windforceenergy at yahoo.com> yazmýþ:
>
> arkadaslar neoluyor allaha sen lutfen birileri ban aproblemin ne oldugunu
> anlata bilir mi neden bu hararetli tartisma
> bu arada ayrica rica etsem bana birileri  linux tabanli isletim sistemleri
> araindaki farki ve hangi siletim sitemi ne icin hakkinda bilig vere bilir mi
> linux un sitesine girdim iste suse nedir pardus nedir vs vs vs diye yalniz
> tanimlamalar bozuk cikmis hic bisey okunmuyor
>
> ------------------------------
> How low will we go? Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call
> rates.
> <http://us.rd.yahoo.com/mail_us/taglines/postman8/*http://us.rd.yahoo.com/evt=39663/*http://voice.yahoo.com>
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/8de60dac/attachment.htm
 

Cevap