Arkadaþým Direk Alpha2 ile baþla sorunsuz çalýþýyor çevre birimleri baðlantýlar v.ssorunsuz olarak kullanýrsýn.daha sonra rc çýktýðý zaman gerekirse upgrade edersin.Kolaygelsin
15.07.2006 tarihinde oguz gencay <shmadzugo at gmail.com> yazmýþ: > > arkadaþlar merhaba bnde pardus a geçmiþ bulunuyorum ama sadece 1 gun sudu > pardus u pcmde xp le kurmuþtum.Xp ye sistem atmam gerekti o sýrada pardusu > da silmem gerekti.Tekrar kurmak istedim disk bolumlendirmede sorun > çýktý.þimdi 1.1 alfa yý çýkardýlar once bi 1.0 ý oðreneyim sonra 1.1 alfa > ya geçerim > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/d8f7ea8d/attachment.htm
