Merhaba, Bilgisayarýmda 2.Harddiskte(Ýde-ntfs) bulunan ve Türkçe karakter içeren dizinler hiç gösterilmemekte,dosyalar ise karýþýk/anlaþýlmaz karakterler biçiminde görünmektedir. Uygulanacak bir ayarla düzelebilirmi,yoksa hata olarak bildirmem mi gerekiyor. Yardým ve öneriler için þimdiden teþekkürler.
