Merhaba,
Bilgisayarýmda 2.Harddiskte(Ýde-ntfs) bulunan ve Türkçe karakter
içeren dizinler hiç gösterilmemekte,dosyalar ise karýþýk/anlaþýlmaz
karakterler biçiminde görünmektedir.
Uygulanacak bir ayarla düzelebilirmi,yoksa hata olarak bildirmem mi gerekiyor.
Yardým ve öneriler için þimdiden teþekkürler.

Cevap