Cumartesi 15 Temmuz 2006 17:46 tarihinde, İhsan Haluk AKIN şunları 
yazmıştı: 
> Birisi nasıl bir yerel pisi deposu oluşturabileceğimiz hakkında bir bilgi
> yazabilir mi? Amaç Uludag'daki bütün dizinleri indirip (1.1.alfa için)
> sabit diske bağlayıp pisi bi ve it yapabilmek için.

Basit bir depo için paketlerin olduğu dizinde "pisi index" demeniz yeterli, 
bileşenlerde girsin derseniz "pisi 
index /SVN/DEPOSUNUN/YOLU . --skip-sources --skip-signing" gibi birşey 
kullanabilirsiniz. "pisi help index"

-- 
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house!
-------------- sonraki bölüm --------------
Yazı olmayan bir eklenti temizlendi...
İsim: kullanılamıyor
Tür: application/pgp-signature
Boyut: 189 bayt
Tanım: kullanılamıyor
Url: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/b7f776e2/attachment.pgp
 

Cevap