Sevgili arkadaþlar benden baþka herhekin windows olduðu bir ortamda ben 
dosyalarýmý nasýl paylaþýma açacaðým ve güvenlik ayarlarýný nasýl yapacaðým. 
teþekkürler.

-----Özgün Ýleti-----
Kimden: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr bu kiþinin yerine: Barýþ 
Metin
Gönderilmiþ: Sal 18.07.2006 12:20
Kime: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Konu: Re: [Pardus-kullanicilari] Pardus1.1-alfa2
 
Cuma 14 Temmuz 2006 16:47 tarihinde, Murat Þenel þunlarý yazmýþtý: 
> Aradaki yaklaþýk 14 mb'lýk fark alfa2'ye yeni paketlerin eklenmesinden mi
> kaynaklanmakta yoksa baþka bir þey mi?

Evet, yeni bir-iki paket ve eksik bir kaç baðýmlýlýk geldi...

-- 
Barýþ Metin

-------------- sonraki bölüm --------------
Yazý olmayan bir eklenti temizlendi...
Ýsim: kullanýlamýyor
Tür: application/ms-tnef
Boyut: 2848 bayt
Taným: kullanýlamýyor
Url: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060724/a88830cb/attachment.bin
 

Cevap