Sevgili arkadaþlar benden baþka herhekin windows olduðu bir ortamda ben dosyalarýmý nasýl paylaþýma açacaðým ve güvenlik ayarlarýný nasýl yapacaðým. teþekkürler.
-----Özgün Ýleti----- Kimden: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr bu kiþinin yerine: Barýþ Metin Gönderilmiþ: Sal 18.07.2006 12:20 Kime: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr Konu: Re: [Pardus-kullanicilari] Pardus1.1-alfa2 Cuma 14 Temmuz 2006 16:47 tarihinde, Murat Þenel þunlarý yazmýþtý: > Aradaki yaklaþýk 14 mb'lýk fark alfa2'ye yeni paketlerin eklenmesinden mi > kaynaklanmakta yoksa baþka bir þey mi? Evet, yeni bir-iki paket ve eksik bir kaç baðýmlýlýk geldi... -- Barýþ Metin -------------- sonraki bölüm -------------- Yazý olmayan bir eklenti temizlendi... Ýsim: kullanýlamýyor Tür: application/ms-tnef Boyut: 2848 bayt Taným: kullanýlamýyor Url: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060724/a88830cb/attachment.bin
