Büyük ihtimalle ya cd-writerýnýzda ya da kullandýðýnýz cdlerde prblm var.Daha önce benim de baþýma geldi.Baþka marka cd denediðimde yazdýrabildim.(cd-writerýmý deðiþtirdim, hiç sorun kalmadý).Baþka bir seçenek de kasa da cd writera baðlý kablonuzda bir hata olabilir.
07.10.2006 tarihinde pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr < pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr> yazmýþ: > > Pardus-kullanicilari listesi mesajlarýný þu adrese gönderin: > pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çýkmak için þu sayfayý > ziyaret edin: > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajý > þu adrese gönderin: > pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr > > Bu listeyi yöneten kiþiye þu adresten ulaþabilirsiniz: > pardus-kullanicilari-owner at uludag.org.tr > > Yanýt yazarken, lütfen Konu satýrýný düzenleyerek þu tür bir þekilden > daha belirli olmasýný saðlayýn: "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu > mesajýnýn içeriði..." > > > > Günün Konularý: > > 1. Re: 915resolution çalýþma sýrasý , çözünürlük problemi > (Yýlmaz Bilgili) > 2. Ses kartý cm8738 yardým (Samet Topal) > 3. Re: kontact ta zaman ayarý (ahmet) > 4. CD Yazma ( halit çete ) > > > ---------------------------------------------------------------------- > > Message: 1 > Date: Sat, 7 Oct 2006 01:25:24 +0300 > From: Yýlmaz Bilgili <ybilgili at yahoo.com> > Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 915resolution çalýþma sýrasý , > çözünürlük problemi > To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > Message-ID: <20061007012524.0ffd3200.ybilgili at yahoo.com> > Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 > > On Fri, 6 Oct 2006 22:26:15 +0300 > Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote: > > > 915resolution iþini yapmýþ görünüyor, ama xorg bu çözünürlüðü > > bulamýyor. Büyük ihtimalle bir xorg hatasý. Yanlýþ hatýrlamýyorsam > > yakýn zamanda bu hata ile ilgili xorg listesinde konuþulmuþtu ve sürücü > > içerisinde gerekli deðiþikliðin yapýldýðý söylenmiþti (malesef mesajý > > bulamadým ama sürücü içindeki mod listesindeki bir hatadan > > bahsediliyordu ve bu çözünürlük standart dýþý olduðu için konulmamýþtý). > > > > Bir kaç gün içinde xorg pakedinde güncellemeler olacak. Yeni paket ile > > sorununuzun çözüleceðini tahmin ediyorum. Çözülmezse durumu daha > > detaylý inceleyelim. > > > > -- > > Onur Küçük Knowledge speaks, > > <onur.--.-.pardus.org.tr> but wisdom listens > > > > Merhaba, > > Birkaç bilgi ekleyeyim. > > Yanlýþ hatýrlamýyorsam Pardus 1.0 da da benzer bir sorun vardý. > > Þu an kullanmakta olduðum Debian Testing sistemimde xorg 7.0.22 sorunsuz > olarak ekranýmýn doðal çözünürlüðünde çalýþmakta. > > Umarým kýsa sürede geliþme olur. Güncellemeleri takip edip geliþmelerden > listeyi haberdar ederim. Gerek varsa hata bildiriminde de bulunabilirim. > > Teþekkürler. > > > > > ------------------------------ > > Message: 2 > Date: Sat, 7 Oct 2006 03:39:42 +0300 > From: "Samet Topal" <carco53 at gmail.com> > Subject: [Pardus-kullanicilari] Ses kartý cm8738 yardým > To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > Message-ID: > <6bcd8e4f0610061739u6b56b4ecy7ebee49d7b706f38 at mail.gmail.com> > Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-9; format=flowed > > merhaba arkadaslar bu listeye ilk mailim ve uslubumda yanlýslýk olursa > þimdiden ozur dilerim. > Pardus 1.1 cdsinden kurdum ve pardus ailesine katýldým :D upgrade yaptým. > Ses kartým alsa mixer ve diger mixerler tarafýndan gorunuyor ama ses > çýkmýyor her hangi bir uyarý ve hata yok. > bu ses kartý ile daha once bu sorunu yasayan arkadaþlar varsa > yardýmlarýný bekliyorum. > þimdiden ilginize tebrikler.. > ses kartým onboard cm8738 > kernel -2.6.18-56 > > ii çalýþmalar > > ------------------------------ > > Message: 3 > Date: Sat, 7 Oct 2006 04:36:49 -0400 > From: ahmet <ahacikasimoglu at gmail.com> > Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] kontact ta zaman ayarý > To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > Message-ID: <200610070436.49403.ahacikasimoglu at gmail.com> > Content-Type: text/plain; charset="utf-8" > > Ýyi günler... > Kontact ta gelen maillerin geliþ saatlerini deðiþtirmeyi nereden ayarlaya > biliyoruz. ( örneðin saat 9 :00 da gönderildi kýsmýný 11:30 yapmak > istiyorum) > Teþekkürler..... > > > ------------------------------ > > Message: 4 > Date: Sat, 7 Oct 2006 11:43:00 +0300 > From: " halit çete " <halitcete at gmail.com> > Subject: [Pardus-kullanicilari] CD Yazma > To: pardus-kullanicilari <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr> > Message-ID: > <b2cedf020610070143m17222c33n328cbdefc6cac99c at mail.gmail.com> > Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed > > Merhaba arkadaþlar, > Daha önce de bu sorunu yazmýþtým ama bir çözüm bulamadým. Pardus 1.0 > kullanýyorum. K3b ile CD yazamýyorum. Yazma iþleminin bazen yüzde 60 > ýnda bazen yüzde 80'inde yazma iþlemi þu mesajla kesiliyor: > "A write erro occured. Sometimes using TAO writing solves this issue" > Yazdýrma raporundaki version bilgileri þöyle: > K3B Version:0.12.10 > KDE :3.5.0 > Kernel :2.6.14.4-15 > Devices :Philips CDRW48P P1.4 (/Dev/Hdd) > > Yazdýrma yöntemlerini deðiþtirdim. Önce "otomatik" idi, sonra "TAO", > sonra "DAO" yaptým hiçbirinde tamamlanmadý. iso dosyasýný (Pardus 1.1 > alfa3'ü) kalýb yakma yöntemiyle yazdýrmaya çalýþtým ama yukarýdaki > mesaj çýktý. Bu arada bayaðý CD harcadým. Yardýmcý olursanýz > sevinirim. Teþekkürler. > > ------------------------------ > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > Son: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajý, Sayý 9, Konu 41 > ******************************************************* > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061010/b1d73eae/attachment-0001.html
