Büyük ihtimalle ya cd-writerýnýzda ya da kullandýðýnýz cdlerde prblm
var.Daha önce benim de baþýma geldi.Baþka marka cd denediðimde
yazdýrabildim.(cd-writerýmý deðiþtirdim, hiç sorun kalmadý).Baþka bir
seçenek de kasa da cd writera baðlý kablonuzda bir hata olabilir.

07.10.2006 tarihinde pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr <
pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr> yazmýþ:
>
> Pardus-kullanicilari listesi mesajlarýný þu adrese gönderin:
>        pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>
> World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çýkmak için þu sayfayý
> ziyaret edin:
>        http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajý
> þu adrese gönderin:
>        pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
>
> Bu listeyi yöneten kiþiye þu adresten ulaþabilirsiniz:
>        pardus-kullanicilari-owner at uludag.org.tr
>
> Yanýt yazarken, lütfen Konu satýrýný düzenleyerek þu tür bir þekilden
> daha belirli olmasýný saðlayýn: "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu
> mesajýnýn içeriði..."
>
>
>
> Günün Konularý:
>
>   1. Re: 915resolution çalýþma sýrasý , çözünürlük problemi
>      (Yýlmaz Bilgili)
>   2. Ses kartý cm8738 yardým (Samet Topal)
>   3. Re: kontact ta zaman ayarý (ahmet)
>   4. CD Yazma ( halit çete )
>
>
> ----------------------------------------------------------------------
>
> Message: 1
> Date: Sat, 7 Oct 2006 01:25:24 +0300
> From: Yýlmaz Bilgili <ybilgili at yahoo.com>
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 915resolution çalýþma sýrasý ,
>        çözünürlük problemi
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> Message-ID: <20061007012524.0ffd3200.ybilgili at yahoo.com>
> Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
>
> On Fri, 6 Oct 2006 22:26:15 +0300
> Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:
>
> >  915resolution iþini yapmýþ görünüyor, ama xorg bu çözünürlüðü
> > bulamýyor. Büyük ihtimalle bir xorg hatasý. Yanlýþ hatýrlamýyorsam
> > yakýn zamanda bu hata ile ilgili xorg listesinde konuþulmuþtu ve sürücü
> > içerisinde gerekli deðiþikliðin yapýldýðý söylenmiþti (malesef mesajý
> > bulamadým ama sürücü içindeki mod listesindeki bir hatadan
> > bahsediliyordu ve bu çözünürlük standart dýþý olduðu için konulmamýþtý).
> >
> >  Bir kaç gün içinde xorg pakedinde güncellemeler olacak. Yeni paket ile
> > sorununuzun çözüleceðini tahmin ediyorum. Çözülmezse durumu daha
> > detaylý inceleyelim.
> >
> > --
> >  Onur Küçük                                      Knowledge speaks,
> >  <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens
> >
>
> Merhaba,
>
> Birkaç bilgi ekleyeyim.
>
> Yanlýþ hatýrlamýyorsam Pardus 1.0 da da benzer bir sorun vardý.
>
> Þu an kullanmakta olduðum Debian Testing sistemimde xorg 7.0.22 sorunsuz
> olarak ekranýmýn doðal çözünürlüðünde çalýþmakta.
>
> Umarým kýsa sürede geliþme olur. Güncellemeleri takip edip geliþmelerden
> listeyi haberdar ederim. Gerek varsa hata bildiriminde de bulunabilirim.
>
> Teþekkürler.
>
>
>
>
> ------------------------------
>
> Message: 2
> Date: Sat, 7 Oct 2006 03:39:42 +0300
> From: "Samet Topal" <carco53 at gmail.com>
> Subject: [Pardus-kullanicilari] Ses kartý cm8738 yardým
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> Message-ID:
>        <6bcd8e4f0610061739u6b56b4ecy7ebee49d7b706f38 at mail.gmail.com>
> Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-9; format=flowed
>
> merhaba arkadaslar bu listeye ilk mailim ve uslubumda yanlýslýk olursa
> þimdiden ozur dilerim.
> Pardus 1.1 cdsinden kurdum ve pardus ailesine katýldým :D upgrade yaptým.
> Ses kartým alsa mixer ve diger mixerler tarafýndan gorunuyor ama ses
> çýkmýyor her hangi bir uyarý ve hata yok.
> bu ses kartý ile daha once bu sorunu yasayan arkadaþlar varsa
> yardýmlarýný bekliyorum.
> þimdiden ilginize tebrikler..
> ses kartým onboard cm8738
> kernel -2.6.18-56
>
> ii çalýþmalar
>
> ------------------------------
>
> Message: 3
> Date: Sat, 7 Oct 2006 04:36:49 -0400
> From: ahmet <ahacikasimoglu at gmail.com>
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] kontact ta zaman ayarý
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> Message-ID: <200610070436.49403.ahacikasimoglu at gmail.com>
> Content-Type: text/plain;  charset="utf-8"
>
> Ýyi günler...
> Kontact ta gelen maillerin geliþ saatlerini deðiþtirmeyi nereden ayarlaya
> biliyoruz. ( örneðin saat 9 :00 da   gönderildi   kýsmýný  11:30   yapmak
> istiyorum)
> Teþekkürler.....
>
>
> ------------------------------
>
> Message: 4
> Date: Sat, 7 Oct 2006 11:43:00 +0300
> From: " halit çete " <halitcete at gmail.com>
> Subject: [Pardus-kullanicilari] CD Yazma
> To: pardus-kullanicilari <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
> Message-ID:
>        <b2cedf020610070143m17222c33n328cbdefc6cac99c at mail.gmail.com>
> Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
>
> Merhaba arkadaþlar,
> Daha önce de bu sorunu yazmýþtým ama bir çözüm bulamadým. Pardus 1.0
> kullanýyorum. K3b ile CD yazamýyorum. Yazma iþleminin bazen yüzde 60
> ýnda bazen yüzde 80'inde yazma iþlemi þu mesajla kesiliyor:
> "A write erro occured. Sometimes using TAO writing solves this issue"
> Yazdýrma raporundaki version bilgileri þöyle:
> K3B Version:0.12.10
> KDE            :3.5.0
> Kernel        :2.6.14.4-15
> Devices      :Philips CDRW48P P1.4 (/Dev/Hdd)
>
> Yazdýrma yöntemlerini deðiþtirdim. Önce "otomatik" idi, sonra "TAO",
> sonra "DAO" yaptým hiçbirinde tamamlanmadý. iso dosyasýný (Pardus 1.1
> alfa3'ü) kalýb yakma yöntemiyle yazdýrmaya çalýþtým ama yukarýdaki
> mesaj çýktý. Bu arada bayaðý CD harcadým. Yardýmcý olursanýz
> sevinirim. Teþekkürler.
>
> ------------------------------
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
> Son: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajý, Sayý 9, Konu 41
> *******************************************************
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061010/b1d73eae/attachment-0001.html
 

Cevap