Ben sistemimi alpha2'den alpha3'e paketleri guncelleyerek yuklemeye calistim. Bu sekilde kernel'i kendim derlemem ve (saniyorum hasan bey demisti) /var/cache/pisi/packages icindeyken pisi -y it *.pisi komutuyla pisi paketleri derlemem gerekti (pisi grafik arayuzuyle kuramamistim). Faik Bey'in de yardimiyla alpha3'e gectigimi dusunuyorum (sysinfo:/ sistem kisminda oyle yaziyor en azindan). Ancak, bu sekliyle HDD'min win kisimlarina halen ulasamiyorum. Tahmin ediyorum alpha3'u direk cd'ye yazarak kursaydim, bu sorunlarla karsilasmayacaktim. Ancak paket guncellemesiyle sorun olup olmayacagini merak ettigim icin bu yolu sectim. Sizlere de bir sormak isterim, alpha2'den alpha3'e upgrade yoluyla gecis yapanlardan hdd sorunuyla karsilasan ve duzeltebilen oldu mu? Acaba bendeki paketlerde halen bir sekilde bir cakisma, vs. mi var? Iyi calismalar, Bahtiyar
Ãnal Ãzüm <sofamor at gmail.com> yazdı: Merhaba. TaÅınabilir hdd lere ulaÅamama sorunu halloldumu? Kolay gelsin. -- MD, PhD. Cumhuriyet Ãniversitesi Tıp Fakültesi, Beyin ve Sinir Cerrahisi AD. Sivas _______________________________________________ Pardus-kullanicilari mailing list Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari --------------------------------- Yahoo! kullaniyor musunuz? Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor http://tr.mail.yahoo.com -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061011/b474d84e/attachment.html
