merhaba 1.1 alpha sürümü için voip telefon programý var mý acaba twinkle paketini bi türlü derleyemedim. Qt. 3.3 üzeri ve 4 altý bir sürüm istediði için. yardýmcý olursanýz sevirin viop sip telefonu olacak -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061011/067ed764/attachment.html
