merhaba 1.1 alpha sürümü için voip telefon programý var mý acaba twinkle
paketini bi türlü derleyemedim. Qt. 3.3 üzeri ve 4 altý bir sürüm istediði
için. yardýmcý olursanýz sevirin viop sip telefonu olacak
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061011/067ed764/attachment.html
 

Cevap