Merhaba;

On 12 Oct 2006 Thu 01:09, Hayrullah COÞKUN wrote:
> yok ben makineyi açtým ama dediðim sorun kernel deðil vmwarein görmemesi
> yinede saðol

Sorun tam olarak Samet beyin anlattýðý gibi : 

Kural : Çalýþan çekirdeðinize modül derlemek için **tam olarak o sürümün 
headerlar'ýna** ihtiyacýnýz var. 

Sisteminizde  kernelsource-2.6.18 kurulu olduðunu göre, sisteminizi de kernel 
2.6.18 ile açmalýsýnýz. Sorun vmware'in görmemesi deðil, gördüðü (her ne 
demekse) kernel headerlar'ý ile derlediði modülün sizin çekirdeðiniz ile 
çalýþmayacaðýný doðru olarak tespit etmesi. 

Samet bey ve vmware haklý kýsaca - sisteminizi kernel-2.6.18-56 ile açýn.

--
Ekin.

Cevap