Merhaba Arkadaslar :
Alfa3 + full update kulllaniyorum. Sambayi gorsel pisi ile upgrade ettikten
sonra sambayi acmak istedigimde "kcmsambaconf" hatasi ile karsilastim.
Sambayi kaldirip yeniden kurunca hata duzeldi ama bu sefer Sirketimizde olan
birden  fazla Windows Workgroup dan sadece kendi workgroup umu ve icinde de
kendimi goruyorum. Baska kullaniciyi goremiyorum.

Belki Firewall dan diyerekten firewall u da kapattim. ilgili makineyi ping
leyebiliyorum. konsol dan pisi "ur" ve "up"  denedim guncelleme yok dedi.

iyi gunler ve iyi calismalar
Ahmet Musa KOSALI
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061012/e5aead03/attachment.html
 

Cevap