Ben Üniversitedeki odamdan güncelleme yapmaya çalýþýyorum, ancak güncelleme yok diyor. Halbuki sabah son güncellemeleri evden, Telekom ADSL ile yaptým.
Üniversitedeki durum þöyle: pisi rebuild-db komutu sonu: * 'digikam' veritabanýna ekleniyor... Tamam. * 'digikamimageplugins' veritabanýna ekleniyor... Tamam. pardus-1.1 isimli depo sisteme eklendi. * 'pardus-1.1' isimli depo yeniden inþa ediliyor... Tamam. Acim-Buro-Pardus sacim # pisi ur * pardus-1.1 deposu güncelleniyor pisi-index.xml.bz2.sha1sum (40.0 B)100% 0.00 B/s [??:??:??] [bitti] pardus-1.1 deposu için güncelleme yok. Acim-Buro-Pardus sacim # pisi up Depolar güncelleniyor * pardus-1.1 deposu güncelleniyor pisi-index.xml.bz2.sha1sum (40.0 B)100% 0.00 B/s [??:??:??] [bitti] pardus-1.1 deposu için güncelleme yok. Yükseltilecek paket yok. Acim-Buro-Pardus sacim # Ulakbim üzerinden baðlandýðýmýz için mi oluyor? Yardým rica ediyorum. Sevgiler. -- Server ACÝM -Besteci -Üniversite Öðretim Üyesi http://web.inonu.edu.tr/~sacim
