Ben Üniversitedeki odamdan güncelleme yapmaya çalýþýyorum, ancak güncelleme 
yok diyor. Halbuki sabah son güncellemeleri evden, Telekom ADSL ile yaptým.

Üniversitedeki durum þöyle:
pisi rebuild-db komutu sonu:

* 'digikam' veritabanýna ekleniyor... Tamam.
* 'digikamimageplugins' veritabanýna ekleniyor... Tamam.
pardus-1.1 isimli depo sisteme eklendi.
* 'pardus-1.1' isimli depo yeniden inþa ediliyor... Tamam.
Acim-Buro-Pardus sacim # pisi ur
* pardus-1.1 deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
pardus-1.1 deposu için güncelleme yok.
Acim-Buro-Pardus sacim # pisi up
Depolar güncelleniyor
* pardus-1.1 deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
pardus-1.1 deposu için güncelleme yok.
Yükseltilecek paket yok.
Acim-Buro-Pardus sacim #

Ulakbim üzerinden baðlandýðýmýz için mi oluyor?
Yardým rica ediyorum. Sevgiler.
-- 
Server ACÝM
-Besteci
-Üniversite Öðretim Üyesi
http://web.inonu.edu.tr/~sacim

Cevap