Ãok özür diliyorum iletiyi attıktan sonra jeton düÅtü, pardusu açarken konsola düÅtüm ve pisi delete-cache den sonra açıldı, güncellerken disk dolmuÅ, tekrar özür dileri meÅguliyetim için :) 2006/10/12, S.ÃaÄlar Onur <caglar at pardus.org.tr>: > > 12 Eki 2006 Per 22:43 tarihinde, Ãnal Ãzüm Åunları yazmıÅtı: > > çok acil yardım ihtiyacı.......... > > güncelemeden sonra tekrar pardusu baÅlattıÄımda Åifre girilmesi > > sonrası > > tekrar Åifre sorma ekranına dönüyor, bir türlü pardusu açamadım > > Diskte boÅ alan olduÄuna emin olun, > > tail /var/log/Xorg.0.log komutunun çıktısı nedir? tail ~/.xsession-errors > çıktısı nedir? > > -- > S.ÃaÄlar Onur <caglar at pardus.org.tr> > http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/ > > Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in > house! > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > >
-- MD, PhD. Cumhuriyet Ãniversitesi Tıp Fakültesi, Beyin ve Sinir Cerrahisi AD. Sivas -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061012/c7d037e1/attachment.htm
