Beta sürümünün yayýnlanmasýnda emeði geçen herkese çok teþekkür ederim.
Son güncellemelerle birlikte hplip paketini hatasýz olarak yükleyip
kurabilen var mý?
Bende birtürlü kurulamadý,sistem hatasý veriyor.
Diðer paketlerin hepsi tamam.

Cevap