-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA1

On Fri, 13 Oct 2006 00:35:25 +0300
"Halil ibrahim KISAKESEN" <bioibo at gmail.com> wrote:

| evet son geliþme ben bu programý kurabilmek için pardus 1.0 kurdur. Ancak
| burada bi türlü boost derleye medim. derlediðim halde benden boost-regex
| kütüphanesini istiyor. Bilgiðim kadarýylar boost kütüphanesi pisi paketi
| olarak bulunmasý gerek ama ona da bi türlü ulaþamadým. svn'den derlemeye
| çalýþtýðýmda da aþaðýdaki sonucu alýyorum.

Elinizdeki mevcut pisi ile bu iþlemi gerçekleþtiremezsiniz, ya svn'den pisi 
kullanacaksýnýz ya da pisi'nin yeni release'ini kullanacaksýnýz.

- -- 
Too early seen unknown and known too late...

Ali Erdinç Köroðlu < erdinc ? pardus.org.tr >
http://cekirdek.pardus.org.tr/~erdinc

-----BEGIN PGP SIGNATURE-----
Version: GnuPG v1.4.5 (GNU/Linux)

iD8DBQFFLykkhkHzRV/wUDURAj3VAKCCa2AOsuyEoIex4GF2itb9N45koQCfbgp3
Ja7p9Jbz1YqT23jp/WZylYs=
=B9S1
-----END PGP SIGNATURE-----

Cevap