Merhaba Arkadaslar;
Kurmus oldugum tum guncelleme ve programlari /var/cache/pisi/packages
altindan cd ye yazdim baska bir makinede  gene ayni dizin icerisine
kopyaladim.

#pisi ur
#pisi up

dedim . Gene internetten guncelleme yapmaya basladi. Nerede hata yaptim
acaba . indirdigim dosyalari indirmeden kurmanin yolu var mi?

Tesekkuler
Ahmet Musa KOSALI
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061013/ccee5c3d/attachment.html
 

Cevap