Merhaba Arkadaslar; Kurmus oldugum tum guncelleme ve programlari /var/cache/pisi/packages altindan cd ye yazdim baska bir makinede gene ayni dizin icerisine kopyaladim.
#pisi ur #pisi up dedim . Gene internetten guncelleme yapmaya basladi. Nerede hata yaptim acaba . indirdigim dosyalari indirmeden kurmanin yolu var mi? Tesekkuler Ahmet Musa KOSALI -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061013/ccee5c3d/attachment.html
